با توجه به شیوع ویروس کرونا؛

سفرهای نوروزی به برخی از استان‌های کشور ممنوع شد

مسئولان برخی استان‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا و نزدیک بودن تعطیلات نوروزی، اعلام کردند که امسال امکان پذیرش و اسکان مسافر نوروزی را نخواهند داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شیوع ویروس کرونا در بیشتر استان‌های کشور و نزدیک بودن تعطیلات نوروزی، مسئولان برخی استان‌ها اعلام کردند امسال امکان پذیرش و اسکان مسافر نوروزی را نخواهند داشت.

استان اصفهان

 عباس رضایی، استاندار اصفهان گفت :امسال امکان پذیرش و اسکان مسافر نوروزی در قالب کمپ، مدارس، ورزشگاه‌ها، مهمانسراها، مسافرخانه‌ها و امثال آن وجود ندارد، این اقدام برای حفظ سلامت هم استانی‌ها و آحاد مردم ایران و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا صورت می‌گیرد.

همچنین شهرداری قمصر اعلام کرد: ورود گردشگران داخلی و خارجی در پی شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از انتقال این ویروس تا اطلاع بعدی به این شهر ممنوع است.

پیش از این نیز شهرداری نیاسر هم از ممنوعیت ورود گردشگران به این شهر خبر داده بود.

استان اردبیل

 اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل گفت: به منظور عزم ملی در شکست ویروس کرونا و حفظ جان میهمانان عزیز و شهروندان گرامی در ایام نوروز، امسال کلیه مراکز اقامتی اعم از هتل ها، هتل آپارتمان ها، خانه مسافر ها، مراکز گردشگری و آب درمانی ها تعطیل است.

استان مازندران

 احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران گفت: ایجاد هرگونه کمپ‌ عمومی گردشگری و برپایی چادر در محیط پارک‌ها و فضای روباز ممنوع است و مدارس و خوابگاه‌های دانشجویی از پذیرش مسافر باید خودداری کنند.

استان گیلان

 ارسلان زارع، استاندار گیلان  گفت: در تعطیلات نوروزی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، هیچ مسافری اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی در مراکز اسکان فرهنگیان استان گیلان در مدارس پذیرش نخواهد شد.

همچنین میر شمس مومنی زاده ، فرماندار شهرستان رشت گفت: اقامتگاه‌ها، بازار هفتگی و واحدهای گردشگری تا اطلاع ثانوی تعطیل است و مسافران از سفر پرهیز کنند.

 استان یزد

  عباسعلی دانا فر، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت:  به دلیل میهمان ناخوانده کرونا ویروس، مرکز خدماتی، رفاهی فرهنگیان، سالن‌ها و رستوران‌ها، خانه معلم شهید دادرس، زائرسرای دانش تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

مقرر شد مرکز خدمات درمانی و آموزشی فرهنگیان تا پایان سال به صورت شبانه روزی خدمات بهداشتی و پزشکی ارائه دهد.

استان کرمانشاه

هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه گفت:  به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا آمادگی پذیرش مسافرین نوروزی در کرمانشاه را نخواهیم داشت.

همچنین امید قادری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: تمام اماکن و محوطه‌های تاریخی و موزه‌های این استان به علت شیوع ویروس کرونا در ایام نوروز ۹۹ تعطیل است.

همچنین امیر شاه آبادی،فرماندار هرسین گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بازدید گردشگران و مسافران از مجموعه جهانی بیستون ممنوع است.

همچنین مرادعلی تاتار، فرماندار قصرشیرین گفت:ورود افراد غیربومی به این شهرستان مرزی ممنوع شد و تیم‌های بهداشتی نیز در ورودی شهرستان نسبت به تب‌سنجی و کنترل افراد برای مقابله سرایت ویروس کرونا اقدام می‌کنند.

 این تصمیم در راستای حفاظت از سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است.

استان بوشهر

گراوند، استاندار بوشهر گفت: هرگونه کمپ شهرداری‌ها و نصب چادر در سواحل و دیگر مکان‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است و شهرداری با همکاری نیروی انتظامی موظفند برای اجرای این مصوبه اقدام کنند. همچنین اجاره خانه‌های مبله در استان  تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

همچنین علی حسن پور، دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت:برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ارائه هرگونه خدمات در مراکز گردشگری، بوستان‌های ساحلی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی ومهمان پذیر‌ها، خانه‌های مبله و غیره به مسافران در این استان ممنوع است.

همچنین حجت‌الاسلام عباس فقیه، دادستان تنگستان با تاکید بر برخورد قاطع با احتکار‌کنندگان مواد غذایی، ضدعفونی و ماسک گفت: برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، ورود مسافر به شهرستان تنگستان ممنوع است.

استان هرمزگان

علی ابراهیمی معینی، مدیر نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری کیش گفت:مطابق مصوبه ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا در جزیره کیش مورخ ۱۴ اسفند، واگذاری هر گونه منزل مسکونی به صورت اجاره شبانه و ساعتی (موقت) تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

استان گلستان

حق شناس، استاندار گلستان گفت: هرگونه حضور مردم در روز‌های پنج شنبه و جمعه در تفرجگاه‌هایی نظیر النگدره و ناهارخواران ممنوع است چراکه هرگونه تجمعی می‌تواند موجب شیوع ویروس کرونا می‌شود، همچنین پذیرش مسافر در تمامی مدارس و مهمانپذیر‌های ادارات در ایام نوروز ممنوع است.

همچنین فرماندار گنبد‌کاووس با اشاره به ضرورت ایجاد محدودیت های کنترلی برای مبارزه با بیماری کرونا گفت: ‌مهمان سراها و مراکز اقامتی مدارس وادارات گنبدکاووس هیچ گونه مسافری را پذیرش نخواهند کرد.

استان فارس

اسکندرپور، شهردار شیرازگفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا در نوروز ۹۹ پذیرش و اسکان مسافران در قالب کمپ‌های اسکان، برپایی چادر در پارک ها، سالن‌های ورزشی، فرهنگسرا‌ها و مهمانسرا‌ها ممنوع است.

همچنین مهدی شفیعیان،فرماندار شهرستان جهرم گفت: نوروز امسال هیچ یک از اماکن تفریحی و گردشگری جهرم پذیرای بازدیدکنندگان نیست و زیرساخت‌هایی چون نصب چادر و اقامت در پارک‌ها برای مسافران مهیا نخواهد شد.

طی سال‌های پیشین بوستان‌ها و کمپ‌های اقامتی شیراز پذیرای تعداد بسیاری از هموطنان بود، اما در نوروز ۹۹ به علت شیوع ویروس کرونا این امکان وجود ندارد و علاقه‌مندان به سفر به شیراز می‌توانند در ماه‌های آینده و پس از عبور از بیماری کرونا به این شهر سفر کنند.

استان ایلام

سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام گفت:جهت پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در قالب کمپ، مدارس، ورزشگاه‌ها، مهمانسراها، مسافرخانه‌ها و امثال آن ممنوع است.

او از همه مسافران نوروزی داخل و خارج استان خواست سفر‌های نوزوزی خود را به زمانی دیگر و وقتی که موج کرونا فروکش کرد موکول کنند و در این ایام در استان محل سکونت خود باشند.

همچنین عبدالمالک شنبه زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت:بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا، اقامت و اسکان مسافران در اماکن گردشگری و بومگردی، زائرسراها، مهمانسراها و مدارس این استان ممنوع است.

استان خراسان رضوی

یوسف بیدخوری، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: کمیته پیشگیری و مقابله با کرونا در استان خراسان رضوی اقامت مسافران نوروزی را در واحد‌های غیررسمی اقامتی از جمله اماکن ورزشی و گردشگری، مدارس، خوابگاه‌های دانشجویی، اقامتگاه‌های دولتی و زائرسرا‌ها و همچنین برپایی چادر‌های مسافرتی را در تعطیلات نوروز ممنوع اعلام کرد.

استان سمنان

علیرضا آشناگر، استاندار سمنان گفت:علی رغم آمادگی همه جانبه تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروز ۹۹، بدلیل مقابله با شیوع کرونا یروس و حفظ جان مردم، با پوزش از عموم مردم اعلام می‌دارد: امسال شرایط پذیرایی از مسافران ارجمند را نداریم و از تمام هموطنان گرانقدر درخواست می‌کنیم از سفر به "استان سمنان" خودداری کنند.

همچنین سجاد فدایی‌باشی،شهردار کلاته‌رودبار گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و به استناد مصوبه ستاد مرکزی مبارزه ملی با بیماری کرونا، مجموعه تفریحی گردشگری چشمه‌علی دامغان تعطیل شده است.

استان سیستان و بلوچستان

ابوذر کوثری، معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت:با توجه به شیوع بیماری کرونا در این شهرستان تمامی مهمان‌پذیرها، هتل‌ها و مکان‌های گردشگری در ایام عید نوروز تعطیل و پذیرش هر گونه مسافر و میهمان در این مکان‌ها ممنوع است.

همچنین بامری، فرماندار چابهار گفت:از امروز به طور کامل سفر به شهرستان چابهار ممنوع خواهد شد و هیچ خودروی صاحب پلاک شهرستان دیگری به غیر از چابهار حق ورود نخواهد داشت.

همچنین محمد مهران امینی فرد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اظهار داشت: سفر به شهرستان کنارک با پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر و موافقت فرمانداری این شهرستان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از امروز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

استان همدان

سعید شاهرخی، استاندار همدان گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در تعطیلات نوروز ۹۹ بر اساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا استان همدان پذیرای مسافران نوروزی نخواهد بود.

منطقه آزاد ماکو

جاده‌های ورودی به منطقه آزاد ماکو به روی مسافران و ورود خودرو‌های غیر پلاک شهرستان‌های ماکو، شوط و پلدشت مسدود شد.

استان کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: تمامی برنامه‌ها بویژه در زمینه اسکان نوروزی و پذیرش اقامت در تمامی اقامتگاه هاو سایر اماکن برای تعطیلات نوروزی سال ۱۳۹۹ در این استان لغو شده است.

استان قزوین

جمالی پور، استاندار قزوین در جلسه ستاد مبارزه با کرونا گفت: به منظور مقابله با کرونا ورود و‌خروج خودرو‌های غیر بومی ممنون است و کلیه ورودی‌های استان بسته می‌شود.

جمالی پور افزود: به مدت یک هفته همه هتل‌ها، اقامتگاه‌ها و برنامه‌های عید لغو می‌شود و نمی توانیم میزبان مسافران باشیم.

منطقه آزاد ارس

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: بر اساس بخشنامه جدید وزارت میراث فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی و تصمیمات اتخاذ شده در سازمان منطقه آزاد ارس، پذیرش گردشگران در مراکز اقامتی و گردشگری منطقه آزاد ارس ممنوع خواهد بود.

استان کرمان

محمدجواد فدایی، استاندار کرمان گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، استان کرمان برای نوروز امسال مطلقا آمادگی پذیرش گردشگر را ندارد.

استان البرز

 غفور قاسم پور، معاون استاندار البرز و فرماندار  ویژه شهرستان کرج گفت: به منظور اجرای طرح ملی کنترل ویروس کرونا، کلیه ترددهای غیربومیان و مسافران از محدوده گردشگری کرج – چالوس ممنوع است.

همچنین فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ  ورود مسافر به مناطق گردشگری ساوجبلاغ را ممنوع وتا اطلاع‌ثانوی در این شهرستان هتل‌ها و اماکن گردشگری از پذیرش مسافران خودداری می‌کنند.

همچنین بهنام جهانی، فرماندار طالقان گفت: با هدف پیشگیری از  بیماری کرونا ورود گردشگران و مسافران به شهرستان طالقان ممنوع شده است.

استان لرستان

مرید شیخی، دادستان پلدخت اظهار داشت: اکیپ‌هایی امروز از نیروی انتظامی و پلیس راه در ورودی‌های این شهر‌ها مستقرخواهند شد تا از ورودخودرو‌های غیر بومی و افراد مشکوک به کرونا به درون شهر‌ها جلوگیری کنند.

استان چهارمحال و بختیاری

اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد مقابله با شیوع کرونا ویروس اظهار داشت: مردم استان مهمان نواز هستند، ولی به واسطه شیوع بیماری کرونا در سراسر استان از هم اکنون و در ایام نوروز هیچ مهمانی را نمی‌پذیریم.

همچنین مهرداد جوادی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: منطقه گردشگری چشمه دیمه شهرستان کوهرنگ که هر ساله با استقبال گردشگران همراه است، بسته شد.

استان خوزستان

شریعتی استاندار خوزستان گفت: زمینه‌ای برای میزبانی استان خوزستان از مهمانان نوروزی به هیچ عنوان فراهم نشده و از دو هفته گذشته در نشست ستاد سفرهای استان از متولیان این امر خواسته شد که اقامتگاه‌ها، مدارس، مهمانسراهای دولتی و دیگر اماکن شرایط میزبانی مسافران را به وجود نیاورند و همزمان برای عدم انجام سفرهای نوروزی، آگاهی بخشی لازم صورت بگیرد.

او افزود: محدودیت‌ها برای کاهش رفت و آمدها و تراکم جمعیت، سلامت مردم را در اولویت کاری مدیریت استان است و رعایت توصیه‌ها و دستورات ملی برای مقابله همگانی با ویروس کرونا ضروری است.

شریعتی بیان داشت: همه جایگاه‌داران موظف هستند از کارکنان خود برای مراحل بنزین زدن خودروها استفاده کنند و شهروندان خوزستانی در صورت مشاهده چنین بی‌توجهی‌هایی می‌توانند موارد را به روابط عمومی و یا اداره کل بازرسی استانداری منتقل کنند وپایش ورودی‌های هوایی، دریایی و زمینی استان به طور مستمر انجام می‌شود و برای دقت و نظارت مستمر در این زمینه دستورات لازم صادر شده است.

استاندار خوزستان گفت: دستورات لازم به شهرداری‌ها و دیگر متولیان امور برای تعطیلی پارک‌ها، اسکان ندادن در مهمانسراها و مراکز اقامتی و همچنین ضدعفونی کردن مستمر خیابان و معابر و میادین پررفت و آمد پیشتر صادر شده است.

همچنین حیدر کاظمی، فرماندار شهرستان اندیکا گفت: هیچ یک از اماکن و سوئیت‌های گردشگری دولتی حق اسکان گردشگران و مسافران نوروزی را تا اعلام شرایط عادی ندارند.

فرماندار ویژه آبادان گفت:تحت هیچ شرایطی اجازه ورود میهمان و گردشگر به آبادان داده نمی شود.

استان مرکزی

سرهنگ عیسی آبادی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت:با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا طرح محدودیت تردد برای پلاک‌های غیر بومی در ساوه با مشارکت دانشکده علوم پزشکی و هلال احمر با جدیت در دو نقطه شهرستان ساوه در حال اجراست و ازحضور افراد مشکوک به کرونا ویروس در ساوه جلوگیری  می شود.

همچنین علی میرزایی، فرماندار شهرستان ساوه هم گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، نوروز امسال ساوه میزبان میهمانان نوروزی نخواهد بود.  

همچنین فرماندار شازند گفت: براساس مصوباتی که از شورای تامین استان در خصوص ممانعت از شیوع کرونا داشتیم،مقرر شد در مبادی ورودی شهرها ممنوعیت تردد برای مسافران و محدویدت تردد برای افراد بومی اعمال شود.

استان خراسان جنوبی

حسن رمضانی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت:به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور و به دستور استاندار خراسان جنوبی، مراکز اقامتی خراسان‌جنوبی در نوروز سال آینده اجازه پذیرش مهمان ندارند.

استان قم

بهرام سرمست،  استاندار قم گفت: مسافران با توجه به شرایط کنونی، قم را تا اطلاع ثانوی به عنوان مقصد سفر و یا محل توقف انتخاب نکنند.

استان خراسان شمالی

حبیب یزدان پناه، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی  از تعطیلی تمام مهمانسرا‌های دولتی، مهمان‌پذیر‌ها و مراکز اقامتی و بوم‌گردی در استان و ممنوعیت   مسافر خبر داد.

استان زنجان

فتح  الله حقیقی، استاندار زنجان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا از پذیرش مسافران نوروزی در استان زنجان معذوریم.

در حال تکمیل  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۸
در انتظار بررسی: ۰
-
زنبور
۱۰:۳۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
جلوی این ماشین ها رو بگیرید.
Germany
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
لطفا از خانواده های داغدار و عزادار که عزیزانشان را در عرض مدت کوتاهی براثر انفلوانزا و کرونا ازدست دادند چندتا گزارش تهیه کرده و از صداوسیما پخش کنید شاید بسیاری از مردم باور کنند که قضیه چقدر جدیه و اصلا شوخی بردار نیست


الان توی رشت چند نفر پزشک ارزشمند و چند پرستار و کادر درمانی بیمارستانی را با کمال ناباوری در این چندروز ازدست داده ایم
اسامی شان موجود است:
دکتر منصف متخصص طب اورژانس و دانشیار ، دکتر حمید لطفی متخصص ارتوپدی، دکتر رضا کوچکی نیا رییس مرکز بهداشت آستانه ، دکتر سیامک دیوشلی پزشک عمومی ، دکتر محمد محمدی رییس اسبق پزشکی قانونی ، دکتر محمدعلی ربیعی پزشک عمومی ، دکتر صمدی و ...

چه افراد نازنینی که یک به یک خبر مرگشان را هرروز و هر ساعت در رشت میشنویم جوان و پیر هم ندارد کرونا همه را دارد درو میکند و باخود میبرد
جوانان را هم میکشد

مسافران خطر را جدی بگیرید
و به کمپین در خانه می مانیم بپیوندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
آقا بیاید نجف آباد به اصفهان نزدیکه راحت مسافرت کنید درضمن پول با خودتون زیاد بیارید
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
نجف آباد چه خبره?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
چرا اذربایجانشرقی رو نمی نویسی؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
جوانان داخل شهر ارومیه به ماشین های پلاک غیر بومی حمله می کنند لطفا رسیدگی شود مملکت بی قانون شده ساکن ارومیه هستم ولی ماشین پلاک تهران دارم کار جوانان غیر قانونی است لطفا هر چه سریعتر جلوی درگیری ها را بگیرید و پیشگیری کنید دولت خودش راه را ببندد و قرنطینه کند به جوانان مربوط نیست که مزاحم مردم میشوند
Germany
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
پلاک تهران را خونه بذار خودت هم از خونه بیرون نرو تا یکماه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۰۰ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
دمشون گرررم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
جوانان داخل شهر ارومیه به ماشین های پلاک غیر بومی حمله می کنند لطفا رسیدگی شود
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
جنگه?
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۱۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
ترو قرآن به خوزستان نیاین
ما خوزستانیا به قدر کافی مشکلات داریم
لطفا یک ماه تحمل کنید و تو خونه بمونید تا این ویروس شرش کنده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
بستن راه ها را در اختیار مردم نگذارید حتما درگیری بوجود می آید اگر می خواهید ورودی شهر را ببندید خود دولت اقدام کند
Germany
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
مردم کار درستی میکنند
دولت این همه آزادی گذاشت و خواهش و تمنا کرد ولی مسافران گوش شنوا ندارند و هزارتا بهانه برای ورود به هر شهری دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
ما میخوایم پدر و مادر و برادر ببینیم چی کار کنیم.یک ساله ندیدیم..کی میتونه جلوی ما رو بگیره.من می خوام برم.
United States of America
رامین
۰۸:۳۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
بنده ی خدا خودت که به درک. اگه ناقل باشی پدر و مادرت ضعیف باشن بگیرن چی؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۵۳ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
اگه شعور داشته باشی بهشون زنگ میزنی و براشون ایجاد خطر نمیکنی تا بحران فروکش کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
مدارک شناسایی و نشون بده که نشون بده برای همون استانی بعد برو
Germany
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
امثال شماها هستید که یکجا نمیمانید و مرتب ویروس در سطح کشور دارید جابجا میکنید
یکماه به کمپین درخانه میمانیم بپیوندید
-
زنبور
۱۰:۳۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
یه ساله ندیدی حالا که مریضی اومده خانواده دوست شدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
حاشیه کاسپین به علت وجود پرندگان و احشام فراوان پرخطرترینه و باید بیشتر مراعات بشه
Canada
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
شهرهای تهران،قم،گیلان ،مازندران و اصفهان باید قرنطینه بشن وگرنه میلیونها نفر مبتلا میشن و با ۳٪ احتمال فوت صدها هزار نفر کشته میشن،از چی میترسید که قرنطینه نمیکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۰۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
بیان همین عید امسال ثابت کنیم مامردم هرموقع اتحاد داشتیم موفق شدیم به خدا خودمون باید به فکر هم باشیم هیچکس نره مسافرت ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
باز اینجا هم پارتی بازی نشه ساخت و پاخت کنن از پلیس راه رد بشن والا با جون مردم پارتی بازی نکنید
Netherlands
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
اگر بتوانید جلوی این مردم تهران و قم را بگیرید که حرکت نکنند به اقصی نقاط کشور کار بسیار بزرگی کردید!
بنظرم راههای خروجی تهران و قم را اول از همه ببندید که همه ناقل هستند و شمال را همین ها آلوده کردند حالا میخواهند بروند استانهای پاک دیگر را آلوده کنند..

تهرانی ها انگار نمیفهمند وضعیت کشتار مردم گیلان در اثر کرونا جدی است هر مسافری به هر دلیل بیاید شمال و سایر استانها شاید فقط یک ناقل باشد و بیمار نشود ولی بداند قاتل افراد بسیاری است که هرگز نمی بخشیم شان ...

استانها برای رسیدگی به تهرانی های کرونایی دیگه تجهیزات ندارند
Germany
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
نرید مسافرت خدا ازتون نگذرد که با مسافرت رفتناتون کل شهرها رو الوده کردید بشینید خونه خودتون اه
Netherlands
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
اگر بتوانید جلوی این مردم تهران و قم را بگیرید که حرکت نکنند به اقصی نقاط کشور کار بسیار بزرگی کردید!
بنظرم راههای خروجی تهران و قم را اول از همه ببندید که همه ناقل هستند و شمال را همین ها آلوده کردند حالا میخواهند بروند استانهای پاک دیگر را آلوده کنند..

تهرانی ها انگار نمیفهمند وضعیت کشتار مردم گیلان در اثر کرونا جدی است هر مسافری به هر دلیل بیاید شمال و سایر استانها شاید فقط یک ناقل باشد و بیمار نشود ولی بداند قاتل افراد بسیاری است که هرگز نمی بخشیم شان ...

استانها برای رسیدگی به تهرانی های کرونایی دیگه تجهیزات ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
منکه میدونم این پیام منتشر نمیشه.اما حرف دلم رو میزنم.تو کل دنیا شهرهای مبدا کرونا رو قرنطینه کردن.واقعا چرا قم رو قرنطینه نکردن؟؟که الان کل کشور درگیر نشه؟؟نکنه این قضیه هم مافیا بازیه؟؟؟ مسبب این جریان تا قیام و قیامت به این مردم مدیونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
سلام من خوام به اونای که این مریضی راسرسری می گیرن نه به خانواده خودشون ونه به دیگران فکر می کنن مگه مال این مملکت نیستند چرا هرکاری خودشون دوست دارن انجام میدن..بابا همه مسئولین این همه میگه نرید چراگوش نمیدید؟؟خودتون که بدبخت می کنید هیچی چندتاخانواده راهم بدبخت می کنید تورا خدا بیاید یه امسال نریم بیرون بخدا هیچ اتفاقی پیش نمیاد تا این ویروس بره از کشور بیرون بخدا تمام کار کاسبی ما خوابیده دوهفته است بخدا کار نکردیم تعطیل شدیم ....تواین وضعیت اقتصادی مملکت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
تبریز کو همیشه واسش تبعضه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
پس قم که منشأ این ویروس بوده چی؟!!! ملاحظات رو بزارید کنار دین میگه حفظ جان واجبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
تورو خدا التماستون ميكنم قرنطينه كنين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
آقاچرادولت نمیادسوختگیری جایگاهاهم بنزین هم گازوروبه غیرازآمبولانس هاوخودروهای دولتی رومتوقف کنه تامردم یه دل بشینن توخونشون تاببینم کسی دیگه مسافرت میره بعدببینیدکروناراشکست میدهیم یانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
خدا شفات بده...اومدی یک مورد اورژانسی پیش اومد باهوش
Iran (Islamic Republic of)
Sh
۱۸:۲۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
اگه همون روزای اول که قم ویروس شناسایی شد قرنطینه میکردین این ویروس همه گیر نمیشد
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۸:۲۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
از همه تهرونی ها که اومدن بالا شهر گرگان خونه هارو به دوبرابر قیمت رسوندن و خریدن میخوام به استان گلستان هجوم نیارن چه خبره تونه همگی حمله ور شدین به شمال شماها که بفکر خودتون نیستید و میزنید به جاده بدبختی و بیماری رو برای ما بومی ها به ارمغان می آرید یعنی اینقده سخت تونه تو خونه هاتون بمونید و مسافرت نرین ما هر چی می کشیم از دست همین قشر مرفه بی درد غرب پرست هست چون که پولداری هر کاری دلت خواست نمیتونی بکنی خدا جای حق نشسته دیدی با یه بیماری همه تونو به چه روزی انداخت که آواره جاده و بیابون شدین
Iran (Islamic Republic of)
غضنفر
۱۸:۰۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
عزیزان استاندار محترم قم هیچ منعی نفرمودن

پبشنهاد میکنم برای تعطیلات به قم مسافرت کنیم که هم حال و هوامون عوض بشه و هم از این شهر مذهبی دیدن کرده باشیم

خدا ما رو رها کنه از دست ...........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
الاهی کرونا بگیری که مردم را نفرین نکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
الان اگر استاندار قم نگه نیاید، مردم میرن قم؟ خوب اگر می گفتن هم مسخره شون می کردین که مگه کسی قم میرفت که میگید نیاید؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
آخه باید به چه زبونی بگن که از خونه بیرون نرید که بفهمید.... به خاطر خودتون نرید
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۷:۳۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
لطفا به همدان نیاید مخصوصا نهاوند
Iran (Islamic Republic of)
حقانی
۱۶:۵۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
تهران چی؟؟ قرار نیست پذیرای مهمان نباشه؟ با این همه آمار بالای کرونا در پایتخت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
جرات داره کسی بیاد شمال
خونش حلاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
مردم نباید خودجوش کاری انجام دهند درگیری زیاد میشود و کنترل سخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام دوست عزیز حق با شماست نه تنها شمال شما در گیر این بیماری بلکه دود ش تو چشم همه ملت می‌ره متاسفانه کاش قدری فرهنگ را بالا می‌بردیم شرایط در ک میکردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
زیاد تند نرو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
اونایی که اعلام نکردن چه گناهی دارن
تهرانی ها برن اون استانها تا مثل استان های شمالی آلودشون کنن
بفرمااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
جالبه باز هم راه مسدود نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی سلطانی
۱۶:۳۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
سلام من که هر چی مینویسم نه چاپ میشه نه کسی پیگیر.قم رو قرنطینه نکردید،نمیفهمم چرا؟استان مازندران جاده ها رو نصفه نیمه بستید بعد بازش کردین ،خب مردم ای رفتار تصمیم گیرها رو میبینن،همه چی رو به شوخی میگیرن.
Netherlands
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
این نظر شما درسته چون برای جان خودتون و هموطناتون اهمیت میدیت ولی اینا کوچکترین اهمیتی به جان مردم نمیدن فقط سلامت خودشون آقا زاده هاشون مهمه براشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
آقا لرستان هوا سرده ،بیماری بد جوری داره شیوع پیدا می کنه ،مردم مواظب باشند ،
Netherlands
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
تا دیر نشده خود مردم لرستان جلوی ورود مسافران را بگیرند

گیلان پاک بود و همین مسافران آلوده کردند و الان کشتار روزانه کرونا در گیلان بسیار زیاد است و تجهیزات بیمارستانه ناکافی است...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
مردم اونقدر باید شعور داشته باشن که خودشون مسافرت نرن.الان دولت باید کلی انرژی بذاره که این موجودات رو جمع و جور کنه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
نمی تونن درک کنن که شرایط الان چقدر بحرانیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
واقعیتش استان ما کرونایی نداشت یه عده به عنوان مهمون از قم از ترس کرونا اومده بودن که یکیشون هم فوت کرد و باعث مبتلا شدن همشهریانمون شدن اگه شما از اول قم رو قرنطینه میکردین اینطوری نمی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
دقیقا این اتفاق برای شهر ما هم افتاد از یه قمی شروع شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
من زنگ زدم 4030گفتم بعضی از این شهر هارو مثل ک و تهران و قم و چند تا دیگه رو قرنطینه کنید گفت نمیشه مردم باید خودشون فرهنگ داشته باشم شما هم برو مواظب
خودت و خانواده ات باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
زنجان هم وضعش خوب نیست نیان لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
اگر قرار بشه راه های ورودی به. شمال مسدود نشه مردم وارد عمل میشن خودشون میبنند
Iran (Islamic Republic of)
علیرض
۱۸:۳۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
دقیقاً باید خود مردم این کار رو کنن و تا وضع از این بدتر نشده وارد عمل بشن و ورودی های شمال رو مسدود کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
آفرین خدایی ببندین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
پس ما تهرانیا چه گناهی کردیم همجا به تهرانیا بستن ولی همه از همه شهرهای مریض میتونن بیان تهران پس تهران هم ببندین دیگه ماها آدم نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
هیچکس تهران نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
همین تهرانی ها باعث آلودگی شهرهای شمالی شدن با خوشگذرانی هاشون
Netherlands
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
ببخشید ولی شما تهرانی ها بودید که این ویروس تو کل شهرهای شمال کشور پخش کردید تمام مشکل مسئولین سفر نکردن شما تهرانی هاست چقدر تو رسانه ها ازتون خواهش میکنن سفر نکنید ولی شماها با این فرهنگ اصیلتون توجهی نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
تهران چیزی نداره که از سایر استان ها بیان تهران، اگه میان بخاطر مسائل کاری هست نه گردش و تفریح و خوشگذرونی
Netherlands
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
شما تهرانی ها ناقل کرونا بودید و همه استانها را شماها آلوده کردید
چندوقت سرجای خودتان بمانید تا استانها به داد بیماران خود برسند
فاجعه انسانی را شماها منجر شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
فعلا که تهرانیا حمله ور شدن به شمال و شهرهای دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
فعلا تهران وقم مرکز پخش کرونا هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
یعنی چی که تهرانی ها آلوده کردن نصف جمعیت تهران شهرستانی چشماتو باز کن بهتر ببینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
آقا همه جا رو ببندید تموم شه بره این مسخره بازیا چیه در میارن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۴:۳۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
ازمردم خواهش میکنم مسافرت نرین خیلی هامیان کرمان خواهش میکنیم نیایین تااین ویروس تموم شه مردم بایددرهمه ضمینه هابایدمتحدباشیدتامشکلات کشورمون تموم شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
یه کمی فارسی رو بیشتر مطالعه کنی بد نیستً
Iran (Islamic Republic of)
باقری از مازندران
۱۳:۵۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
شما رو به خدا خواهش میکنم به مازندران سفر نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
نه تنها به مازندران بلکه به هیچ جا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
اونایی که سفر میرن تو این اوضاع همشونو باید بازداشت کنن به جرم مشارکت در قتل مردم
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب
۱۹:۵۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
به خوزستان هم نیایید لطفا لطفا
United States of America
ناشناس
۰۱:۱۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
من میرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
عقل حکم میکند سفر به همه استان ها ممنوع شود نه بعضی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
حالا کو آدم عاقل
گشتم نبود نگرد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
آذربایجان شرقی هم دیروز اعلام کرد پذیرای مسافران نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
تبریز سرد هم هست!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
همه استانها رو که ممنوع کردین.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
تهران رو هم ممنوع کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
کی میاد تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
شما تهرونی های عزیز میهمان چینی دارید دیگه جایی نیست که ما بیاییم.در ضمن دلتون هوی مسافرت کرد برید خونه میلیاردی بنده خدا تا براتون تدبیر کنن با پارچه بنفش
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۸:۳۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
مگه مردم عقل ندارن که بیان تهران، همین که خودمون هستیم بسه با این اوضاع و احوال و مریضی
Netherlands
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
تهرانی را از استان تهران ممنوع الخروج کنید تا اینقدر استانها را آلوده نکنند و ویروس را پخش نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
انشاءا... ک این وضعیت هرچه زودتر تمام بشه.جان همه هموطنان عزیزمان برای همه ما ایرانیان مهمه لطفا رعایت کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
آیا زمان آن نرسیده که شبکه های اجتماعی از فیلترینگ در بیاد؟
تا مردم بتونن از این شبکه ها استفاده کنن و در خانه ها بمونن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۱۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
مگه فیلترن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
شخصی که بخواد استفاده کنه با فیلتر هم استفاده می کنه
Netherlands
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
همه با پروکسی وصل میشن
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۰۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
ای خدا پدرت بیامرزه قربون دهنت عزیز
اما کوگوش شنوا
قابل توجه وزیر محترم ارتباطات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
فیلترشکن
United States of America
امیر
۱۲:۳۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
با سلام تروخدا تروخدا تهران و استان مهم درگیر با ویروس را قرنطینه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
کردستان هم ممنوع شده
هیچ هتل و رستوران و مسافرخانه باز نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
نادانی بعضی از مردم دردناک تر از کروناست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
ای گفتی، حرف حق بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
ومسئولین!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
به همه عزیزان هموطن..... خواهش میکنیم به مازندران نیاید دریک 24 ساعت 300 نفر اضافه شدن واقعا وحشتناک، لطفا نیاید با رعایت از همه گیر شدن جلوگیری کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
مازندران تنهاست ،مازندران بی پناست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
خدانکنه این حرف رونزن...همه ما فکر شما شمالیها هستیم ودعاتون میکنیم...مازندران تنها نیست ...خدا رو دارین ومردم هم هرکاری ازدستشون بیاد حاضرن انجام بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
من نمیدانم از مازندران چی میخواهند همینطوری. شلوغی ترافیک بی بندباری میارند شمال حال برسه ویروس هم اضافه کنند
Iran (Islamic Republic of)
صبوری
۱۱:۱۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
چرا قم و نمی بندن مردم قم خودشون دچار مشکل شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
دیروز تصویب شد بسته شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
چقدر دیر.
Iran (Islamic Republic of)
معصومه ایزدی
۱۰:۵۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
سلام استان چهارمحال و بختیاری هم از تاریخ ۱۷ اسفند سفرها و ورود به استان را ممنوع کرده، لطفا به لیست اضافه شود، در تاریخ ۱۶ اسفند مردم استانهای همجوار به خصوص اصفهان به این استان زیاد شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ستار
۱۰:۵۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
لطفا به استاندار ذاکر خوزستان بگید چرا مسافرت مهمان نوروزی به خوزستان ممنوع نمیکنه.
مردم خوزستان اکثرا مشکل تنفسی حاصل از ریزگردها را دارند.با مبتلا شدن مردم خوزستان امار فوتی ها بیشتر از سایر استان ها میشه.
Iran (Islamic Republic of)
َAmir-es
۱۹:۴۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
من خودم مازندرانی هستم،آمار مبتلایان توی مازندران در 24 ساعت گذشته به صورت عجیبی بالا رفته...و به احتمال زیاد دلیلش هجوم غیرعقلانی مسافران به سمت شمال کشور هستش...
اما به شما مردم غیور ،شجاع ، صبور ،نجیب و شهید پرور جنوب هم حق میدم که نگران باشید...خوزستان با اینکه با منابع خدادایش به تنهایی بخش عظیمی از بودجه کشور رو تامین میکنه اما همیشه محروم بوده و صبور...
انشاالله که به لطف خالق یکتا(جا جلاله) و همت و همدلی مردم و مسؤلین هر چه زودتر شر این ویروس منحوس و مشکوک از سر ملت ایران و تمام مردم دنیا کم بشه.
الهی آمین یا رب العالمین
شادی روح همه شهدای عزیز اسلام صلوات بر محمد و آل محمد بفرستیم.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
این کار رو زودتر انجام میدادین
Iran (Islamic Republic of)
Shahram
۱۰:۳۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
چرا استان چهارمحال و بختیاری اضافه نمیکنین این استان تو همه چیز باید محروم واقع بشه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
همه این ها کار آمریکا ست این ویروس انداخت تو جون ایرانی وقتی گفت می‌خوام مراکز زیارتی و سیاحتی شمارو هدف قرار بدم داد این طوری داد
Iran (Islamic Republic of)
شریف زاده
۱۰:۳۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
با سلام آخر این چه اصراری است که برخی از هموطنان رعایت اصول اولیه نشر این ویروس مرموز را نمی کنند. خیلی راحت راه می افتند و می زنند به دل جاده . آخر این چه منطقی است.که هم خود و خانواده اش را دچار آلودگی می کنندو هم مردم را به دردسر می اندازند.نمی توانند یک ماه بر نفس خود غلبه کنندو قبل از حرکت حداقل 5 دقیقه فکر کنند که چه کار دارند با خود و خانواده اش و مردم میکنند. برادر و خواهر هم وطن لطفا نشستن در خانه را بر رفتن به مسافرت فقط و فقط برای سلامتی خود و خانواده ات ترجیح بده. دردسر درست نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
دمت گرم. گل گفتی... استان فارس هم شنیدم راه‌ها بسته شده. به شیراز سفر نکنید. لطفاً
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
اذربایجانشرقی هم منع شده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
بله منع شده
هوا هم سرده ومستعد بیماری
United States of America
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
این ویروس به کل استان ها پخش شده لطفا مسافرت نرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
فقط قم آزاده