رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از فردا چهارشنبه ۱۴ اسفندماه در جاده‌های مازندران آغاز و به مدت ۶ روز ادامه دارد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور سهولت در آمد و شد خودروها محدودیت‌های ترافیکی از بعد از ظهر فردا چهارشنبه ۱۴ اسفندماه در جاده‌های مازندران آغاز و تا روز دوشنبه ۱۹ اسفند ماه ادامه دارد.

او افزود:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۳ روز‌های جمعه و یکشنبه ۱۶ و ۱۸ اسفندماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال (انتهای بزرگراه آزادگان) به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۳ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز یکشنبه ۱۸ اسفندماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه می‌باشد.

او افزود: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه ۱۴ اسفندماه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و یکشنبه ۱۵، ۱۶، ۱۸ اسفندماه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

سرهنگ قدمی گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۴ اسفندماه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۹ اسفندماه از محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.

سرهنگ قدمی از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست بارعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.