غفوری گفت: علاوه بر فدراسیون شنا، کمیته ملی المپیک هم پیگیر برگزاری مسابقات واترپلو انتخابی المپیک ۲۰۲۰ است.

نادر غفوری سرپرست تیم ملی واترپلو در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: فینا هیچ نامه‌ای در خصوص پاسخ نامه اعتراضی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ایران ارسال نکرده است. شیوع بیماری کرونا زمینه پاسخ ندادن فینا به ما را فراهم کرده است. علاوه بر پیگیری‌های فدراسیون، کمیته ملی المپیک هم پیگیر چگونگی برگزاری رقابت‌های انتخابی المپیک است.

او عنوان کرد: در اوایل فرودین ماه سال ۹۹ برای تیم‌های بازمانده از المپیک ۲۰۲۰ توکیو در هلند  رقابتی برگزار می‌شود و ۲ سهمیه آخر تکلیفش مشخص خواهد شد. جدول مسابقات هم مشخص و فقط جایگاه آسیا A و B خالی است. سطح این رقابت بسیار بالا است چرا که کشور‌های صاحب قدرت در این رقابت شرکت می‌کنند. اگر قزاقستان هم از آسیا در این رقابت شرکت کند بعید می‌دانم که بتواند سهمیه المپیک کسب کند.  

سرپرست تیم ملی واترپو در پایان اظهار کرد: تمرینات تیم ملی تا مشخص شدن تکلیف نهایی برای حضور در انتخابی المپیک تعطیل شده است. البته شیوع ویروس کرونا هم در تعطیل شدن تمرینات تیم ملی تاثیر گذار بوده است. بازیکنان تیم ملی واترپلو بیش از یک سال که در اردو‌های تیم ملی با اشتیاق برای کسب سهمیه المپیک تمرین می‌کردند. با تعلیق شدن رقابت‌های انتخابی المپیک بازیکنان کمی انگیزه خود را از دست داده اند.  


بیشتر بخوانید:  فینا نامه‌ای درباره لغو مسابقات واترپلو انتخابی المپیک صادر نکرده است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار