رییس مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت:تمام محور‌های اصلی و فرعی استان شاهد بارش باران ودر برخی محور‌ها نیز مه غلیظ باعث کاهش دید افقی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دانش زندی رییس مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: هم اکنون محور‌های سنندج - دیواندره، سنندج - مریوان و سقز بانه شاهد مه غلیظ است که در محور سنندج - دیواندره در محدوده خرکه و بهارستان مه غلیط شعاع دید را حداکثر ۴۵۰ متر کرده است.

او افزود: تمام محور‌های اصلی و فرعی نیز شاهد بارش باران است و طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی احتمال اینکه اواخر امشب و صبح فردا این وضعیت تبدیل به بارش برف شود نیز وجود دارد.

زندی گفت: سامانه ۱۴۱ اعلام وضعیت جاده‌ها در هر ۲ ساعت یکبار به روز رسانی می‌شود و مسافران می‌توانند به منظور مدیریت سفر خود از این سامانه اطلاعات لازم را کسب و سپس اقدام به انجام سفر در مسیر‌های ارتباطی برون شهری کنند.

راهداران در قالب طرح‌های مختلف زمستانه، نوروزی و تابستانی بیش از هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استان را شامل یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر در مسیر‌های بین شهری و ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر در راه روستایی را تحت پوشش قرار می‌دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.