پدیده مه‌گرفتگی در برخی از جاده‌های ارتباطی، گردنه‌ها، مناطق مرتفع و کوهستانی استان کردستان موجب کاهش دید رانندگان تا عمق ۵۰ متری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دانش زندی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری کردستان گفت: هم اکنون در محور‌های سقز - بانه و دیواندره - سقز به ویژه گردنه‌های این محور‌ها پدیده مه غلیظ شعاع دید را تا ۵۰ متر کاهش داده است.

او افزود: همچنین در گردنه‌های مروارید در مسیر سنندج - کامیاران، صلوات آباد در مسیر سنندج - دهگلان و خرکه در محور سنندج به دیواندره نیز شاهد مه غلیظ و کاهش دید افقی هستیم.

او با اشاره به اینکه در چند روز گذشته به علت وجود مه تصادفات رانندگی بویژه به علت انحراف به چپ زیاد بود، افزود: انتظار می‌رود در این مواقع رانندگان با دقت بیشتر و رعایت تمام جوانب احتیاط رانندگی کنند.

زندی تاکید کرد: راهداران استان در شبانه روز گذشته ۱۴ دستگاه خودروی گرفتار در برف را در مسیر‌های مختلف رهاسازی کردند و علاوه بر آن حدود یک هزار و ۳۶۰ کیلومتر باند، برف روبی در جاده‌های بین شهری و روستایی انجام دادند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری کردستان گفت: هم اکنون تمام مسیر‌های شهری و روستایی استان باز و تردد به صورت روان جریان دارد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: حوادث ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.