طرح زمستانه در کردستان امروز چهارشنبه با برگزاری مانوری توسط دستگاه‌های مرتبط خدمات رسان جاده‌ای در مقر فرماندهی انتظامی استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرمانده انتظامی کردستان روز چهارشنبه در آیین آغاز به کار طرح زمستانه پلیس راهور گفت: فرماندهی انتظامی کردستان در طی اجرای این طرح ۲۳۰ تیم پلیس راه و پلیس راهور را به خدمت می‌گیرد و در مجموع ۷۵۰ نفر به شکل مستقیم در این طرح دخیل هستند.

سردار آزادی افزود: اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده ای کردستان هم با بهره‌گیری از ۵۶۰ دستگاه ماشین آلات، ۲۵ پایگاه ثابت و سیار و گروه برفروبی و ۷۱۵ راهدار در این طرح مشارکت دارد.

او گفت: هلال جمعیت احمر کردستان هم با ۱۸ پایگاه ثابت و سیار،۴۱ خودرو و ۱۲۰ نفر در این طرح حضور دارند و فوریت‌های پزشکی هم از ۱۱۲ آمبولانس، ۶۲ پایگاه ثابت و سیار و ۳۷۰ نیروی خود در طرح زمستانی بهره می‌گیرد.

سردار آزادی بیان کرد:شهرداری، آتش نشانی، امداد خودرو و بیمه و برخی دستگاه‌های دیگر هم در طرح زمستانه حضور دارند.

فرمانده پلیس راه کردستان هم در این آیین گفت: هر ساله این طرح با حضور دستگاه‌های مختلف و هماهنگی سازمانی و برون سازمانی در استان اجرایی می‌شود تا هم‌استانی‌ها و هموطنان سفری راحت و ایمن را در جاده‌ها و راه‌های مختلف استان طی کنند.

سرهنگ عیسی گوهری افزود:از همه رانندگانی که در طول اجرای طرح زمستانی از جاده‌های استان عبور می‌کنند می‌خواهیم که با توجه به شرایط جوی زمستانی با دقت و احتیاط بیشتر رانندگی کرده و قوانین را با دقت رعایت کنند.

گفتنی است؛ طرح زمستانه دستگاه‌های خدمات رسان جاده‌ای در کردستان از امروز آغاز شد و تا ۲۰ اسفند به مدت سه ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.