صد‌ها سرنشین دایموند پرنسس که در سواحل ژاپن قرنطینه شده بودند، اجازه پیدا کردند از این کشتی خارج شوند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، صد‌ها نفر از مسافران کشتی کروز «دایموند پرنسس» که که جواب آزمایش آن‌ها برای ویروس کرونا منفی بود، بعد از گذشت بیش از دو هفته، شروع به خروج از این کشتی کردند. این در حالی است که انتقاد‌ها از ژاپن بر سر نوع برخورد این کشور با این ویروس همه گیر افزایش یافته است.

طبق اعلام بی بی سی، یکی از کارشناسان حوزه سلامت ژاپن که از کشتی دایموند پرنسس در بندر یوکوهاما بازدید کرده، گفت: اوضاع در این کشتی کاملا به هم ریخته است. این در حالی است که مقامات آمریکا نیز گفته اند اقدامات برای مهار این ویروس شاید مناسب نبوده است.

تا کنون دست کم ۵۴۲ نفر از مسافران و خدمه کشتی دایموند پرنسس به ویروس «کووید-۱۹» (نام علمی ویروس کرونا) مبتلا شده اند. این در حالی است که این کشتی ۳۷۰۰ سرنشین داشت.

صد‌ها مسافر آمریکایی نیز روز یکشنبه با خروج از این کشتی، در قرنطینه قرار گرفته بودند. انگلیس نیز گفته امیدوار است تا ۷۴ تبعه کشورش را که در این کشتی حضور داشتند، این هفته با هواپیما به کشورش باز گرداند.

آمریکا، کانادا، استرالیا و انگلیس تمامی مسافرانی را که از این کشتی خارج می‌شوند، پس از بازگشت به کشور در یک قرنطینه ۱۴ روزه دیگر قرار خواهند داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
خدا بهشون عقل بده
بعد از اينكه پونصد نفرشون گرفتن تازه فهميدن بايستي جداشون ميكردن
آخرین اخبار