مسافران کشتی کروز «پرنسس دایموند» مستقر در بندر یوکوهامای ژاپن، پس از دو هفته قرنطینه از امروز راهی خانه‌های خود می‌شوند.

پایان قرنطینه کشتی کروز «پرنسس دایموند» در ژاپنبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، مسافران کشتی کروز «پرنسس دایموند» پس از دو هفته قرنطینه توانستند از آن خارج شده و به خانه‌های خود بازگردند.

خبرگزاری ان اچ کی این خبر را از بندر یوکوهاما، محل توقف دو هفته‌ای این کشتی، گزارش داد. بنا به گزارش این خبرگزاری، نزدیک به ۵۰۰ نفر از مسافران کشتی کروز پرنسس دایموند امروز چهارشنبه این کشتی را ترک می‌کنند. تکمیل پروسه تخلیه مسافران کشتی پرنسس دایموند تا روز جمعه طول می‌کشد. این کشتی از سوم فوریه و پس از مشاهده یک مورد ابتلا به ویروس کرونا در میان مسافران آن در بندر یوکوهاما قرنطینه شده بود.

کشتی ژاپنی پرنسس دایموند حدود سه هزار و ۷۰۰ مسافر دارد که هزار و ۱۰۰ نفر خدمه و دو هزار و ۶۷۰ تن دیگر مسافر هستند. به مسافران این کشتی اجازه داده شده بود برای تنفس هوای تازه وارد عرشه کشتی شوند و درجه دمای بدن آن‌ها دائما اندازه‌گیری می‌شد.

مقامات چینی اعلام کردند آمار تلفات ویروس کشنده کرونا در چین در پایان روز سه شنبه ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) به ۲۰۰۴ نفر رسید. مقامات این کشور همچنین اعلام کردند تعداد کل موارد ابتلا به این بیماری در چین به ۷۴ هزار و ۱۸۵ مورد افزایش یافته است.

شیوع ویروس جدید کرونا در ماه دسامبر در شهر ووهان چین آغاز شد و از آن زمان تاکنون در بیش از ۲۵ کشور جهان گسترش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار