گزارشی از وضعیت استان‌های مناطق شمالی کشور پس از بارش‌های سنگین برف در جلسه هیئت دولت ارائه شد.

دستور رئیس جمهور به ۴ وزیر برای تسریع روند خدمت رسانی به استان‌های شمالیبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور پس از ارائه گزارشی از وضعیت استان‌های مناطق شمالی کشور بویژه پس از بارش‌های سنگین برف در استان‌های گیلان و مازندران، به وزیران راه و شهرسازی، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات و کشور دستور داد تا تمامی امکانات وزارتخانه‌های خود را برای تسریع در روند خدمت رسانی به مردم و کاستن از مشکلات ناشی از این بارش‌ها بکار گیرند.

همچنین قرار شد محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز به عنوان نماینده رئیس جمهور و دولت، عازم منطقه شود و از نزدیک با مردم و مسئولان محلی گفت‌وگو و مشکلات را بررسی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
جهت سیل ویرانگر گرانی هم کمیته ای تشکیل دهید، جامعه ی اسلامی اینطور نباید باشد، وضعیت اقتصادی و عدم ثبات خرید مردم دست یک عده سودجو است و از عدم نظارت و رسیدگی سو۶ استفاده و مردم را له کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۷:۵۲ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
ای بابا این وزرا چرا اتوماتیک نیستند حتما باید یکی بالای سرشون باشه تا به وظیفه شون عمل کنند ؟؟؟ عجب!! خوب شد حالا رییس جمهور دستورشا میده .مگر نه دیگه چه او ضاعی بود؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۵۰ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
نه این کارو بکنیا فعلا زوده چندذ روز دیگه هوا افتابی شه بعد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
آقای رییس جمهور لطفا یک دستور هم بابت گرانی خودرو بدهید خیلی ها بیکار شدند واز نان خوردن افتادند
آخرین اخبار