مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: ۲۱ واحد مسکونی روستایی در آیینی که در محل بخش کارزان شهرستان سیروان برگزار شد به مددجویان کمیته امداد روستا‌های این شهرستان واگذار گردید.

واگذاری ۲۱ واحد مسکونی به مددجویان بخش کارزان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ ضیا رضایی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در مراسم جشن انقلاب روستای چشمه پهن کارزان که به همین مناسبت برگزار شد گفت: ساخت ۶۳۱ واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه استان ایلام که هدیه مقام معظم رهبری برای نیازمندان و مددجویان این استان بوده از سال ۹۵ در دو فاز آغاز شده است.

او افزود: این واحد‌های مسکونی در ۲۲۰ روستای این استان واگذار شده و یا در حال واگذاری بوده و اکنون در مراحل پایانی این طرح قرار داریم.

رضایی با بیان اینکه در فاز نخست این طرح ۴۰۹ واحد پس از تکمیل تحویل خانواده‌های مددجو و نیازمند این نهاد در شهرستان‌های مختلف شد اظهار کرد: فاز دوم آن نیز ۲۲۲ واحد بوده که تا کنون ۱۹۰ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی این واحد‌ها نیز تا پایان امسال تکمیل و واگذار می‌شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام ادامه داد: طرح مشترک کمیته امداد و سپاه پاسداران برای ساخت مسکن نیازمندان در سطح کشور شامل ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی بوده که ۱۰ درصد این پروژه مهم شامل استان ایلام شده است و امسال مراحل نهایی واگذاری این واحد‌های مسکونی انجام می‌گیرد.

رضایی در ادامه افزود: کمیته امداد و سپاه پاسداران برای خدمت به نیازمندان چند برنامه و پروژه مشترک دارند که ساخت مسکن برای محرومین و تأمین جهیزیه برای زوج‌های مددجو از جمله این برنامه‌های مشترک است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز در این آیین گفت: امروز در شهرستان سیروان تعداد ۲۱ واحد مسکونی که با همکاری کمیته امداد و سپاه ساخته شده اند به مددجویان کمیته امداد واگذار می‌شود.

سردار شاکرمی با اشاره به حضور مرزداران غیور شهرستان سیروان در این مراسم بیان کرد: مرز‌های استان ایلام به همت شما مرزداران عزیز از امن‌ترین مرز‌های کشورمان است و بخش بزرگی از امنیت امروز کشورمان مدیون شما مردم این استان است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.