معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام از تأمین جهیزیه برای ۱۰۰ زوج نیازمند و مددجوی کمیته امداد در استان ایلام خبر داد.

تأمین جهیزیه برای ۱۰۰ زوج نیازمند ایلامی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، شبیب جعفرزاده معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام گفت: برای تعداد ۱۰۰ زوج نیازمند و مددجوی کمیته امداد در استان ایلام جهیزیه ۶ میلیون تومانی تامین شد.

او ادامه داد: تأمین این تعداد جهیزیه با مشارکت و همکاری مؤسسه خیریه حضرت رقیه (س) بوده و در آینده نیز این مشارکت ادامه خواهد داشت.

جعفر زاده افزود: به هر یک از این زوج‌های مددجو ۱۲ قلم کالای اساسی و ضروری ایرانی تحویل شده که این اقدام علاوه بر کمک به این زوج‌ها در راستای حمایت از کالای ایرانی بوده است.

معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه‌هایی که در این زمینه به امضا رسیده است سپاه پاسداران نیز برای تأمین ۲۰۰ مورد جهیزیه ۶ میلیون تومانی برای مددجویان این نهاد با همکاری مؤسسه خیریه حضرت رقیه (س) اعلام آمادگی نموده است.

او با بیان اینکه تأمین جهیزیه برای زوج‌های مددجو از زمان تأسیس این نهاد یکی از مهمترین برنامه‌ها و خدمات حمایتی کمیته امداد است اظهار کرد: از این طریق سالانه به صد‌ها زوج نیازمند و مددجوی این نهاد کمک هزینه خرید جهیزیه پرداخت می‌شود و هم اکنون تعداد زوج‌های پشت نوبت دریافت جهیزیه به حداقل رسیده است.

جعفر زاده مطرح کرد: امسال تاکنون بیش از ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط این نهاد جهت تأمین جهیزیه بیش از ۷۰۰ زوج نیازمند و مددجو در استان ایلام هزینه شده است.

او ارائه خدمات مشاوره‌ای به زوج‌های مددجو را یکی دیگر از خدمات این نهاد عنوان کرد و بیان کرد: این مشاوره‌های قبل از ازدواج با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به همه زوج‌های مددجو به صورت رایگان ارائه می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.