مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از زمینه سازی برای مشارکت گستره مردم نیکوکار این استان در دستگیری از ایتام و مشارکت در سرپرستی آنان در قالب طرح «من هم یک حامی ام» خبر داد.

مشارکت در سرپرستی از ایتام ایلام در قالب پویش من هم یک حامی ام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،ضیاء رضایی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ضمن تشریح طرح اکرام ایتام و طرح محسنین بیان کرد: در قالب این طرح‌ها هر یک از افراد خیر و نیکوکار در این استان و یا استان‌های دیگر می‌توانند سرپرستی یک یا چند کودک یتیم و نیازمند این استان را عهده دار و با واریز مبالغی به صورت ماهیانه در رفع نیاز‌های این کودکان و خانواده هایشان مشارکت نمایند.

او با بیان اینکه پویش «من هم یک حامی ام» از نیمه دوم آذر ماه به صورت همگانی و سراسری آغاز شده است گفت: هدف کلی آن جذب یک میلیون حامی در سراسر کشور بوده که سهم استان ایلام در این زمینه ۱۰ هزار و ۳۷۰ نفر است و مدت اجرای برنامه نیز ۴ ماه منتهی به پایان سال است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۴ هزار نفر از کودکان یتیم و فرزندان محسنین در این استان نیاز به سرپرست و حامی دارند تصریح کرد: خوشبختانه استقبال مردم استان در مدت کمی که این پویش آغاز شده رضایت بخش بوده و تاکنون بیش از ۲۵ درصد این برنامه محقق شده است.

رضایی به شعار این پویش اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح هر شهروند، هر کارمند، هر معلم، هر بازاری، هر کلاس درس و هر خانواده شهید به نیابت از شهید والا مقام خود می‌تواند یک یا چند فرزند معنوی را برای سرپرستی انتخاب کند.

او به روش‌های ثبت نام و مشارکت افراد نیکوکار در این طرح اشاره کرد و افزود: مراجعه به سامانه اکرام به آدرس ekram.emdad.ir، حضور در دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و تماس تلفنی با شماره ۰۸۴۳۲۲۳۲۱۴۹ حوزه اکرام استان ایلام از جمله روش‌های مشارکت در این طرح است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.