با ابلاغ فراخوان “نامه‌ای به سردار دل‌ها” دانش آموزان باسمنجی و روستا‌های تابع این شهر، دل نوشته‌های خود را در قالب نامه برای سردار دل‌ها، شهید قاسم سلیمانی، می‌نویسند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،احد قنبری دبیر اجرایی "فراخوان نامه‌ای به سردار دل‎‌ها" روز شنبه در نشست خبری، با بیان این‌که فراخوان نامه‌ای به سردار دل‌ها به پیشنهاد شهردار باسمنج و با همکاری بسیج صدا و سیما در مدارس شهر باسمنج و روستا‌های اطراف آن توزیع شده است، گفت: مرحله‌ی اول این فراخوان در اربعین شهید سردار سلیمانی اجرا می‌شود.

او ادامه داد: این فراخوان با عنوان نامه‌ای به سردار دل‌ها، به مدارس شهر باسمنج و روستا‌های اطراف آن در مقطع دوره اول ابتدایی (اول، دوم، سوم)، مقطع دوره دوم ابتدایی (چهارم، پنجم، ششم)، مقطع دوره اول متوسطه (هفتم، هشتم و نهم)، مقطع دوره متوسطه (دهم، یازدهم و دوزادهم) و بخش جنبی (شرکت کنندگان آزاد) ابلاغ شده است.

او با بیان این‌که بعد از اجرای مرحله‌ی اول فراخوان نامه‌ای به سردار دل‌ها، مرحله‌ی اصلی آن در سال آتی نیز اجرا خواهد شد، گفت: آقایان محمد عزیزی راد، رامین نظامی خواه و روح الله دهقان نژاد به عنوان اعضای هیئت داوران این فراخوان انتخاب شدند.

دبیر اجرایی "فراخوان نامه‌ای به سردار دل‎‌ها" افزود: بعد از داوری نامه‌های دانش آموزان، طی مراسمی از هر مقطع به سه نفر اول، دوم و سوم جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، لوح تقدیر‌های نفرات برتر نیز توسط سردار قاآنی امضا می‌شود.

اواز برگزاری جشنواره‌ی نامه‌ای به سردار دل‌ها در سال ۹۹، خبر داد و گفت: این جشنواره در محور‌های خبر، تیتر، فیلم و عکس و دل نوشته در سطح استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.