مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد بلال تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد بلال تبریز برگزار شد.

در این مراسم سردار  نوعی اقدم مسئول قرارگاه حضرت زینب صلی الله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حاج قاسم در فراق شهدایی که در رکاب او به شهادت رسیده بودند بسیار بی قرار بود و آرزوی شهادت داشت و به این آرزوی دیرینش رسید، او ادبیات مکتب مقاومت را در مولفه ایثار و شهادت تکمیل کرد چرا که به گونه‌ای عجیب با شهدا مآنوس بود.

او گفت: ما از شهادت سردار نگران و کِسِل نیستیم، اما با عزت و تبسم ایستاده‌ایم و برای قهرمانان و شهدای عزیزمان گریه می‌کنیم تا روح قهرمانی و آزادگی پیدا کنیم.

فرمانده جبهه مقاومت اسلامی گفت: ما نگران نیستیم، چون تاریخ و عقبه داریم و اعتقاد داریم زمانی که اسلام در بحران بود پروردگار عالم برای بقای دینش ادبیات و فرهنگ تعریف کرد و اراده اش بر این شد که برای حفظ اسلام ناب محمدی و اسلام شیعی عاشورا را بیافریند.

سردار نوعی اقدم افزود: مقتدای ما امام حسین علیه السلام و فرهنگ ما عاشوراست و ما زنده به این فرهنگ و مکتب هستیم.

او گفت:خون سردار سلیمانی انقلاب کرد و عزت و قدرت را به راه شهیدان بخشید و کل مردم در کنگره عظیم سردارسلیمانی حضور یافته و آن را تایید کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار