شخصیت شهید سلیمانی پرورش یافته مکتب حضرت فاطمه (س) است که خود را وقف اسلام و ولایت کرده بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،همزمان با ایام فاطمیه و فرارسیدن شهادت ام‌ابیها، مردم تبریز در مساجد و حسینیه‌ها به عزاداری می‌پردازند، مسجد امیرالمومنین در خیابان استاد معین نیز میزبان عزاداران فاطمی بود.

دراین مراسم حجت‌الاسلام حمید بنابی، در رابطه با شناخت شخصیت شهید سلیمانی گفت: سردار سلیمانی فانی در محبت الهی بود، که با حضور خود جبهه مقاومت را در کشور‌های عراق، سوریه، لبنان و یمن احیاء کرد و از برکت خون این شهید حماسه‌ای تاریخی در جریان تشییع ایشان به پا شد و جریان جهانی مقاومت را در کشور‌های اسلامی و غیر اسلامی به راه انداخت.

حجت‌الاسلام بنابی، سردار سلیمانی را شخصیتی غیر حزبی دانست که هیچ‌گاه وارد بازی‌های جناحی نشد و تمام تلاش خود را به کار بست تا کشور را هر روز سربلندتر کند.

  او سردار سلیمانی را تربیت شده‌ی مکتب حضرت زهرا (س) دانست، که با مجاهدت‌های خود به دنبال رهایی مردم کشور‌ها از چنگ استکبار جهانی بود.

او اظهار کرد: ما در حال حاضر تمامی شئون زندگی و امنیت خودمان را مدیون تربیت یافتگان مکتب حضرت فاطمه(س) هستیم، این خطیب پیر آذربایجانی افزود: در مدح شخصیت حضرت زهرا همین بس که ایشان خطبیه‌ای در حمایت از امامت بیان داشته، که اوج و عمق حکمت حضرت زهرا(س) را می‌توان در این خطبه به خوبی ملاحضه کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: شهدا ، سردارسلیمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار