ابتکار گفت: امروزه شاهد حضور موثر و تعیین کننده زنان در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و ورزشی هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه ابتکار معاون زنان و خانواده رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه سومین المپیاد ورزشی بانوان کارگر اظهار کرد: با تلاش دولت، بانوان توانستند در عرصه ورزش روز به روز بدرخشند و مایه افتخار دولت و مردم باشند.

وی با بیان اینکه امروزه شاهد حضور موثر و تعیین کننده زنان در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و ورزشی هستیم، افزود: زنان کارگر در کنار زحماتی که در عرصه تولید می‌کشند، فعالیت‌های ورزشی انجام می‌دهند که بسیار ارزشمند است.

معاون زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: دولت و مجلس حمایت ویژه‌ای می‌کنند تا زنان بتوانند پیش از گذشته در جامعه حضور داشته باشند و حضور، مشارکت و نقش آفرینی زنان در عرصه‌های مختلف به خصوص همواره مورد توجه رئیس جمهور بوده است.

معاون زنان و خانواده رئیس جمهور بیان کرد: انتخابات مهمی را پیش رو داریم، چراکه مجلس شورای اسلامی عامل تعیین کننده‌ قوانین در کشور است، امیدواریم در این انتخابات با حضور پر شور به اشخاصی رأی دهیم که برای رأی مردم ارزش قائل هستند.

ابتکار گفت: امیدواریم که زنان در انتخابات مشارکت داشته باشند و به اشخاصی رأی دهند که برای آن‌ها اهمیت دارند، چراکه این موضوع مسئله مهمی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار