کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا را به تعویق انداخت و از همین رو به احتمال بسیار زیاد بازی دوستانه تیم ملی با عراق لغو خواهد شد.

احتمال لغو بازی دوستانه تیم ملی فوتسال ایران و عراقبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا به  دلیل شیوع ویروس کرونا، به تعویق افتاده است. هنوز زمان دقیق برگزاری این مسابقات معلوم نیست و باید منتظر ماند و دید که مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا چه زمان دقیقی را برای برگزاری این رقابت‌ها اعلام می‌کنند. همچنین به خاطر همین موضوع برنامه‌های تمرینی تیم ملی فوتسال هم دستخوش تغییر خواهد شد و ممکن است بازی دوستانه تیم ملی با عراق لغو شود.


بیشتر بخوانید: مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ به تعویق افتاد


شنیده‌ها حاکی از ان است به دلیل آن که مسابقات جام ملت‌های آسیا به تعویق افتاده و تیم ملی زمان زیادی برای انجام بازی خواهد داشت، به احتمال بسیار زیاد بازی دوستانه تیم ملی که قرار بود ۲۶ و ۲۸ بهمن برابر عراق برگزار کند، لغو خواهد شد.

همچنین با به تعویق افتادن مسابقات جام ملت‌های آسیا تیم ملی فوتسال کشورمان فرصت زیادی خواهد داشت تا با انجام تمرینات مناسب و بازی‌های تدارکاتی خوب خود را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده کند.

گفتنی است مسابقات جام ملت‌های آسیا ابتدا قرار بود همزمان با جام ملت‌های اروپا برگزار شود، اما به تعویق افتادن رقابت‌های قهرمانی آسیا، مسابقات جام ملت‌های اروپا زودتر به پایان می‌رسد و این فرصت بسیار خوبی برای کمیته فوتسال کشورمان است تا بتواند با چند تیم خوب اروپایی مذاکراتی داشته باشد تا با آن ها  چند دیدار دوستانه‌ای برگزار کنند.


بیشتر بخوانید: «کرونا» باعث به تعویق افتادن فوتسال جام ملت‌های آسیا می‌شود؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار