معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد معامله قرن، معامله‌ای باطل و شکست خورده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه النشره، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد معامله قرن، معامله‌ای باطل و شکست خورده است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به خاطر انتخابات آمریکا و برای آنکه سهم نتانیاهو را در داخل خاک فلسطین افزایش دهد دست به این اقدام زد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه افزود: ملت مقاوم فلسطین و ملت‌های مقاوم و جهادگر منطقه باید بدانند این معامله تصویب نخواهد شد و اسرائیل اجازه نخواهد داشت که دست به اشغالگری بزند و همزمان به اشغالگری خود مشروعیت بخشد. اسرائیل جایگاهی در مرز‌های شناخته شده ندارد و خاک فلسطین از بحر (دریای مدیترانه) تا نهر (رود اردن) برای فلسطینی هاست و پایتخت آن نیز قدس با شرق و غربش هست؛ نه تنها قدس شرقی. این چیزی است که ما به آن ایمان داریم و معتقدیم تحقق آن امکان پذیر بوده و نیازمند برخی فداکاری هاست.

نعیم قاسم در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل دولت در لبنان ابراز خرسندی کرد و گفت: ما از دولت می‌خواهیم به اندازه امکانات و توانایی خود در لبنان دست به اقدامات زند و ارتباطات منطقه‌ای و بین المللی خود را به منظور حمایت از گزینه‌های لبنانی مستقل و اقتصادی توسعه بخشد. ما امیدواریم این دولت، گامی مهم در مسیر ثبات سیاسی و اقتصادی کشور باشد. ما باید با این دولت همکاری کرده و به آن فرصتی مناسب دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار