سخنگوی کرملین طرح «معامله قرن» آمریکا را مغایر با قطعنامه‌های سازمان ملل دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دمیتیری پسکوف، سخنگوی کرملین،  در مصاحبه با شبکه «روسیه ۱» گفت طرح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای خاورمیانه (معامله قرن) مغایر با قطعنامه‌های سازمان ملل است.

او افزود: درباره این موضوع چند قطعنامه در شورای امنیت سازمان ملل وجود دارد و واضح است که نکات خاص در این طرح با این قطعنامه‌ها بطور کامل همخوانی ندارد.

سخنگوی کرملین اضافه کرد: واکنش فلسطینی‌ها به معامله قرن ترامپ تردیدها را درباره دوام این طرح آمریکایی افزایش می‌دهد.

هشتم بهمن ترامپ با حضور بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، از طرح به اصطلاح صلح خود برای منطقه موسوم به معامله قرن رونمایی کرد که در آن حقوق فلسطینیان نادیده گرفته شده و صهیونیست‌ها را در اشغالگری هرچه بیشتر جری‌تر کرده است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
طرح به اصطلاح معامله قرن ترامپ باعث گستاخی صهیونیسمهای نژاد پرست خواهد شد که نه تنها باقیمانده خاک فلسطین ونه تنها از فرات تا نیل بلکه کل خاورمیانه را تصاحب خواهندکرد وحتی در مرحله بعدی این صهیونیسم نژادپرست برکل جهان که مردم آمریکا هم در امان نخواهد بود سیطره خواهند کرد و روزی کل مردم دنیا خواهند دید که صهیونیسم هامثل ارباب بر آنها رفتار خواهندکردوفرهنگ و عقایدشان بی خاصیت شده و فرهنگ وعقاید صهیونیسم تروریسم پرورجایگزین خواهدشدو به حق طلبی جمهوری اسلامی ایران اعتراف خواهند کرد. از عموم آزادیخواه و حق طلبان و وجدان بیدارچه مسلمان و چه غیر مسلمان میخواهیم مخالفت خودشان را در برابر طرح ننگین ترامپ قمار باز و لجباز در مجامع بین المللی ودر رسانه های اجتماعی ومجازی اعلام فرمایندو این طرح ننگین را به شکست بکشانند و وجود اسرائیل غاصب و آدم کش و تروریسم پرور رااز ازخاورمیانه محوکنند تا مردم منطقه وکل دنیا آزادانه زندگی کنند
آخرین اخبار