رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

کار آسان مدعیان برابر حریفان / گنبدی ها به دنبال شکست خاتم اردکانبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از مهم‌ترین آن‌ها تیم‌های والیبال  پیکان تهران و شهداب یزد به مصاف یکدیگر می‌روند. شاگردان ترکاشوند این  روز‌ها  تیم دوم جدول رده بندی هستند و شهدابی‌ها هم به سختی تلاش می‌کنند تا خودشان را به جمع ۸ تیم برتر نزدیک کنند.  

شهرداری ورامین صدر نشین هم در دیگر دیدار امروز میزبان شهروند اراک است، ورامینی‌ها انتظار می‌رود کار سختی برابر اراکی‌ها نداشته باشند و بتوانند با بردی بی دردسر جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کنند.  

سپاهان اصفهان هم در دیگر بازی امروز میزبان پیام مشهد است. زرد پوشان اصفهانی تیم چهارم جدول رده بندی هستند و پیامی‌ها هم در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار دارند،‌ای نبازی برای هر ۲ تیم مهم خواهد بود و می‌تواند در جایگاه آن‌ها تاثیر گذار باشد.  

شهرداری ارومیه هم که این روز‌ها نتایج خوبی می‌گیرد با فولاد سیرجان بازی می‌کند، انتظار می‌رود این بازی برای شاگردان اکبری خیلی سخت نباشد و آن‌ها بتوانند با برتری در آن شرایطشان را تغییر دهند. راه یاب ملل مریوان هم که در جمع تیم‌های پائین جدول است در این هفته از کاله پذیرایی می‌کند. این دیدار برای هر ۲ تیم مهم خواهد بود و می‌تواند در جایگاهشان تاثیر گذار باشد.  

شهرداری گنبد هم در مصافی که خیلی سخت نخواهد بود از تیم قعر جدولی خاتم اردکان پذیرایی می‌کند، گنبدی‌ها هفته گذشته در تهران بازی را واگذار کردند و حالا برای بهبود شرایطشان به پیروزی در این بازی نیاز دارند.  

دیدار‌های امروز همگی از ساعت ۱۷ انجام می‌شود و تیم والیبال سایپا هم با قرعه استراحت رو به رو است.


بیشتر بخوانید:

صفایی: با اعلام اشتباه خود به داوران والیبال کمک کنیم

معنوی نژاد: امیدوارم در المپیک ۲۰۲۰ عضو تیم ملی والیبال باشم

شکست سپاهانی‌ها در خانه/ پیروزی شاگردان ترکاشوند برابر شهرداری ارومیه


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار