رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال امروز (یکشنبه) با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته یازدهم لیگ برتر والیبال با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد. تیم والیبال سایپا تهران در خانه از سد شهرداری  گنبد با نتیجه ۳ -۱ گذشت و هشتمین برد فصل را به دست آورد.  

تیم والیبال سپاهان اصفهان هم در خانه میزبان شهرداری ورامین بود و در نهایت با نتیجه ۳ -۲ شکست خورد. آن‌ها همین چند روز پیش بود که در دیداری معوقه به شهرداری ارومیه باخته بودند.  

زرد پوشان اصفهانی شروع خوبی در مسابقات امسال داشتند و همچنان در میان مدعیان هستند.

شهرداری ارومیه هم که با پیمان اکبری شروع خوبی در مسابقات لیگ داشت این هفته مقابل پیکان شکست خورد. پیکانی‌ها که در این بازی میهمان بودند با نتیجه ۳ -۱ برنده شدند تا تعداد بردهای شان را به عدد ۹ برسانند و همچنان در رده دوم جدول رده بندی باقی بمانند.

تیم والیبال کاله آمل هم در ادامه روند خوبش این بار موفق به شکست خاتم اردکان شد و با نتیجه ۳ -۰ مقابل این تیم به پیروزی رسید تا به هفتمین برد فصلش دست یابد. اردکانی‌ها همچنان با یک برد از ۱۰ بازی قعر نشین رقابت‌های لیگ برتر هستند.  

شهداب یزد در دیگر دیدار این هفته موفق شد با نتیجه ۳ -۲ پیام مشهد را ببرد و تعداد بردهای خود را به عدد ۳ برساند. تیم والیبال راه یاب ملل مریوان هم  با نتیجه ۳ -۲ فولاد سیرجان را شکست داد.  


بیشتر بخوانید:

سایپا ۳ - شهرداری گنبد یک / پیروزی ارزشمند شاگردان شهنازی در خانه

جدال جذاب شهرداری ارومیه و پیکان/ سپاهان در اندیشه شکست صدرنشین/ کار سخت گنبدی‌ها در تهران


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار