هفته یازدهم لیگ برتر والیبال؛

جدال جذاب شهرداری ارومیه و پیکان/ سپاهان در اندیشه شکست صدرنشین/ کار سخت گنبدی‌ها در تهران

رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر والیبال با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود که در یکی از مهم‌ترین آن دیدار‌ها که به میزبان تهران برگزار می‌شود تیم‌های سایپا و شهرداری گنبد به مصاف یکدیگر می‌روند. شاگردان شهنازی همین چند روز پیش بود که توانستند در دیداری معوقه از هفته ششم تیم قدرتمند شهرداری ورامین را ببرند و شرایطشان در جدول رده بندی را بهتر کنند.

آن‌ها در این هفته کار آسانی در پیش ندارند و باید برابر شهرداری گنبدی بازی کنند و که از تیم‌های خوب امسال است، آن‌ها شروع خوبی در مسابقات داشتند، اما در چند هفته هم نتایجی نوسانی گرفتند، این روز‌ها سایپا با آمار ۷ برد از ۱۰ بازی، تیم سوم جدول رده بندی است و شهرداری گنبد هم با آمار ۶ برد از ز ۹ بازی در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار دارد. قطعا ۲ تیم با توجه به شرایطشان با تمام توان به میدان می‌آیند تا با کسب بهترین نتیجه ممکن جایگاهشان در جدول رده بندی را ارتقا دهند.

جدال جذاب شهرداری ارومیه و پیکان / سپاهان در اندیشه شکست صدرنشین / کار سخت گنبدی ها در تهران

تیم‌های والیبال سپاهان اصفهان و شهرداری ورامین هم دیگر بازی مهم امروز را برگزار می‌کنند. شاگردان محمدی راد در بازی معوقه هفته هفتمشان برابر شهرداری ارومیه شکست خوردند و امروز هم مصافی سخت با تیم صدرنشین جدول رده بندی دارند، البته ورامینی‌ها هم در بازی گذشته شان که دیداری معوقه از هفته ششم بود، در تهران به ساپیا باختند و اولین باخت فصل را تجربه کردند. شاگردان غیاثی در ورامین با آمار ۹ برد از ۱۰ بازی صدرنشین هستند و سپاهان هم با آمار ۷ برد از ۹ بازی در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

شهرداری ارومیه هم در دیگر بازی جذاب و دیدنی امروز میزبان پیکان تهران هستند، شهرداری ارومیه با پیمان اکبری تاکنون به ۲ برد پیاپی دست یافته است و نشان داده که بر خلاف روز‌های ابتدایی این فصل شرایط بسیار خوبی دارند و تیم آماده‌ای هستند، آن‌ها با آمار ۶ برد از ۹ بازی، تیم پنجم جدول رده بندی هستند. حریف آن‌ها یعنی پیکان هم با آمار ۷ برد از ۱۰ بازی در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان بهروز عطایی در کاله، اما امروز کار نسبتا آسانی در پیش دارند و باید با تیم خاتم اردکانی رو به رو شوند که در قعر جدول رده بندی قرار دارد، کاله ای‌ها هم این روز‌ها نتایج خوبی می‌گیرند و آماده هستند، آن‌ها بر خلاف رقیب امروزشان شرایط نسبتا خوبی دارند و آمار ۶ برد از ۹ بازی تیم ششم جدول رده بندی هستند.

جدال جذاب شهرداری ارومیه و پیکان / سپاهان در اندیشه شکست صدرنشین / کار سخت گنبدی ها در تهران

دیدار تیم‌های والیبال شهداب یزد و پیام مشهد هم قطعا مهم‌ترین دیدار میانه جدول خواهد بود، شاگردان میرحسینی در رده نهم جدول رده بندی قرار دارند و پیامی‌ها هم با یک برد بیشتر تیم هشتم جدول رده بندی هستند، این بازی قطعا جذاب و دیدنی خواهد بود و می‌توان منتظر درخشش ستاره‌ها هم در زمین بود، نکته جالب توجه هم آن جاست که تیم والیبال شهداب در این بازی می‌تواند از بازیکن کوبایی و یونانی خود هم که به تازگی جذب کرده است استفاده کند.

البته دیدار مهم دیگری هم در نیمه پایانی جدول امروز پیگیری خواهد شد و آن هم مصاف تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و راه یاب ملل مریوان خواهد بود، ۲ تیمی که این روز‌ها با آمار مشابه ۲ برد از ۹ بازی تیم‌های دهم و یازدهم جدول رده بندی هستند و در تلاشند تا جایگاهشان را ارتقا دهند.

بازی‌های امروز همگی از ساعت ۱۷ پیگیری خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

پیروزی ارزشمند شاگردان اکبری در اصفهان / مریوانی‌ها برنده دیدار انتهای جدولی‌ها

میرحسینی: فدراسیون با تعویق زمان مسابقه مان برابر شهرداری ارومیه موافقت کرده بود / خارجی هایمان می‌توانند بازی کنند

جدال جذاب سپاهان وشهرداری ارومیه / تلاش اراکی‌ها و مریوانی‌ها برای فاصله از انتهای جدول


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار