هفته یازدهم لیگ برتر والیبال؛

سایپا ۳ - شهرداری گنبد یک / پیروزی ارزشمند شاگردان شهنازی در خانه

تیم‌های والیبال سایپا و شهرداری گنبد امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های والیبال سایپا و شهرداری گرگان در ادامه رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه در هیئت والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند. سایپا تا پیش از این بازی تیم سوم جدول رده بندی بود و شهرداری گنبد هم در رده فهتم جدول رده بندی قرار داشت.

ست نخست / سایپا ۲۵ - شهرداری گنبد ۲۱

بازی در ابتدا به نفع سایپایی‌ها آغاز شد و آن‌ها توانستند نخستین امتیاز این ست را کسب کنند آن‌ها در ادامه هم نمایش خوبی داشتند و با دفاع خوب و همچنین دریافت‌های مناسب توانستند زودتر به امتیاز ۸ برسند تا ۲ تیم به وقت استراحت فنی نخست بروند. کار در ادامه برای لحظاتی پایاپای و نزدیک دنبال شد، اما در ادامه آن تیم والیبال سایپا بود که با نمایش خوبش توانست به امتیاز شانزدهم برسد.

شاگردان شهنازی در ادامه کار هم نمایش خوبی داشتند و تیم حریف را با چالش مواجه کردند، اما در حالی که نتیجه بازی در اواخر این ست ۲۴ - ۱۷ به سود سایپا بود گنبدی‌ها توانستند حتی اختلاف را به ۳ امتیاز برسانند، اما در نهایت این نارنجی پوشان بودند که بازی را با نتیجه ۲۵ -۲۱ در این ست بردند.

ست دوم / سایپا ۲۳ - شهرداری گنبد ۲۵

نخستین امتیاز این ست برای شهرداری گنبد به دست آمد، اما سایپا خیلی زود ۳ امتیاز گرفت تا نتیجه به سود نارنجی پوشان شود. پس از آن، اما شهرداری گنبد که از حمایت خوب هوادارانش هم برخوردار بود توانست فاصله را از میان ببرد و حتی از تیم میزبان پیشی هم بگیرد تا ۲ تیم به وقت استراحت فنی نخست بروند.

نکته جالب اینجا بود که مسئولان مسابقه در این ست برای لحظاتی بازی را به دلیل آنچه فلاش انداختن هواداران گنبد در زمین اعلام شد متوقف کردند. پس از آن بازی پایاپای و نزدیک دنبال شد و ۲ تیم به سختی امتیاز می‌گرفتند. اما در صحنه‌ای بازیکنان گنبد در امتیازی که به سایپایی‌ها تعلق گرفت اعتراض داشتند.

فرهاد قائمی ملی پوش کشورمان هم که این روز‌ها با مشکل مصدومیت رو به رو است از نزدیک نظاره گر بازی بود و مورد تشویق هواداران گنبدی هم قرار گرفت.

تیم سایپا دوباره توانست از حریفش پیشی بگیرد و در همین زمان سرمربی گنبد درخواست وقت استراحت فنی داشت. پس از آن نتیجه به سود گنبد شد. تیم والیبال شهرداری گنبد در ادامه زودتر به امتیاز شانزدهم رسید تا ۲ تیم به وقت استراحت فنی بروند. بازی در ادامه کار به سود شهرداری گنبد دنبال شد و همین مسیله سایایی‌ها را وادار به درخواست وقت استراحت فنی کرد.

پس از این زمان دوباره بازی نزدیک و برابر دنبال می‌شد. حساسیت کار در لحظات پایانی این ست بسیار بالا رفته و سرمربیان ۲ تیم درخواست وقت استراحت فنی داشتند.

در این ست تیم شهرداری گنبد موفق شد با نتیجه ۲۵ - ۲۳ برنده بازی شد تا حساب کار برابر یک شود. یکی از نکات جالب این ست حضور سفیر ترکمنستان برای تماشای بازی بود.

ست سوم / سایپا ۲۵ - شهرداری گنبد ۲۱

ست سوم با کسب امتیاز برای تیم والیبال شهرداری گنبد آغاز شد، آن‌ها البته در ادامه نتوانستند به روند خوبشان ادامه دهند و بازی پایاپای و برابر دنبال شد و سرانجام این تیم والیبال سایپا بود که زودتر به امتیاز هشتم رسید تا ۲ تیم به وقت استراحت فنی نخست بروند.

پس از این زمان هم سایپا امتیاز‌های بیشتری می‌گرفتند و در دفاع و ضربات آخر بهتر از حریف بودند. سرمربی گنبدی‌ها در حالی که نتیجه ۱۲ - ۹ به سود سایپا بود در خواست وقت استراحت داشت. پس از این زمان نخستین امتیاز برای گنبدی‌ها بود.

پس از این زمان امتیاز ارزشمندی برای گنبدی‌ها به دست آمد و بازی هم نزدیک و حساس دنبال شد، سرمربی گنبدی‌ها هم در ادامه به همراه بازیکنان این تیم به برخی تصمیمات اعتراض داشتند.

تیم والیبال شهرداری گنبد در ادامه زودتر به امتیاز شانزدهم رسید تا ۲ تیم به وقت استراحت فنی بروند. هواداران گنبدی هم در این زمان شعار‌هایی را علیه سایپایی‌ها سر می‌دادند. جدال نزدیک و حساس ۲ تیم در ادامه کار شرایط سختی را به وجود آورده بود

این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ - ۲۱ به سود سایپا به پایان رسید.

ست چهارم /سایپا ۲۵ - شهرداری گنبد ۲۱

بازی در ست چهارم با کسب امتیاز برای گنبدی‌ها آغاز شد. آن‌ها توانستند در ادامه هم چند امتیاز مهم دیگر هم کسب کنند، اختلاف را خیلی زود به ۴ امتیاز برسانند، اما سایپایی‌ها هم در ادامه نمایش خوب داشتند و فاصله را کمتر کردند با این حال این گنبدی‌ها بودند که خیلی زود به امتیاز هشتم رسیدند تا ۲ تیم به وقت استراحت فنی نخست بروند.

پس از آن بازی شرایط متفاوتی پیدا کرد و کار بسیار نزدیک و حساس دنبال شد و ۲ تیم کار را برابر دنبال می‌کردند. با این حال گنبدی‌ها زودتر به امیتیاز شانزدهم رسیدند تا ۲ تیم به وقت استراحت فنی نخست بروند. پس از ان در صحنه‌ای مشکوک

اتفاقی رخ داد که واکنش بازیکنان و هواداران گنبدی را در پی داشت.

بازی در اواخر این ست به سود گنبدی‌ها دنبال شد و آن‌ها توانستند اختلافی ۲ امتیازی را با حریف ایجاد کنند.

تیم والیبال سایپا در پایان نیست موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده باشد تا در مجموع با برتری ۳ بر یک هشتمین برد فصل خود را کسب کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار