رهبر جریان صدر عراق درباره تظاهرات ضد آمریکایی که قرار است فردا برگزار شود، پیامی توئیتری منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق درباره تظاهرات ضد آمریکایی که قرار است فردا در این کشور برگزار شود، پیامی توئیتری منتشر کرد.

پیام مقتدی صدر درباره تظاهرات ضد آمریکایی عراق

مقتدی صدر با آوردن آیه ۲۷ سوره حج نوشت:‌ ای مردان و زنان میهن و‌ ای غنچه‌های ملت، زمان برای میهن فرا رسیده و ساعت استقلال و حاکمیت به صدا درآمده است؛ آیا شما عاشقان وطن هستید؟

بله‌ ای عاشقان وطن، به سوی یاری معشوق بشتابید؛ چرا که او شما را فریاد می‌زند و پیمان شکنی نکنید؛ چرا که (در روز جزا) از عهد و پیمان پرسش خواهد شد.

پس بشارت دهید به عراقی مستقل که آن را افرادی صالح اداره می‌کنند و در آن نه فسادی است و نه افراد مهاجمی. آن‌ها عاشقانی هستند که عصیانگران را برانداخته‌اند.

گفتنی است پیشتر رسانه‌ها اعلام کردند درخواست «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق برای مشارکت میلیونی مردم این کشور در تظاهرات جمعه، با استقبال گسترده عراقی‌ها مواجه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۱:۰۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
کلید ظهور دست ماست
_مردم عراق اگر می خواهند در قیامت کنار عهدشکنان کربلا مجازات نشوند به یاری امامشان بشتابند و عراق را آزاد کنند.
_امام مهدی در صورتی ظهور می کند که مرکز خلافتش (کوفه) امن باشد.
_چگونه امن می شود؟ با اخراج آمریکایی ها و هر نیرویه حارجی .
_والشلام
_برادر کوچکتان----محمدامین کیا
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۲۰:۵۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
ملت عراق باید بدانند که سردمداران امریکایی نفت این کشور را طلب می کنند، در سوریه روی چاهای نفت چمبر زده اند و سردمداران امریکایی علنا اعلام می کنند، فردا روز باید چاهای نفتشان را بروی رژیم کودک کش صهیونیسمی باز کنند و این یعنی طلب نیل تا فرات و ملتهای عربی مسیول اند و رژیم جعلی صهیونیسم و سردمداران امریکایی بیت المقدس و بیت ا... را محاصره کرده اند و امروز معنویات را خشکاندن و فردا با تاراج مادیات به رژیم جعلی صهیونیسم عملا نیل تا فرات را طلب می کنند و کشورهای عربی منطقه نسبت به مردمشان و خودشان مسیول اند که گذر زمان همه چیز را مشخص و خداوند یکتا سخت عذاب می دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
آخرین اخبار