دلیل اصلی درگیری در کلاس داوری فوتبال چه بود؟

در کلاس داوری نیم فصل لیگ برتر فوتبال درگیری لفظی بین شرکت کنندگان پیش آمد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین روز از کلاس داوری نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران که به شکل عجیبی با دعوت از ۱۳۰ داور آغاز شد و بسیاری از داوران هم در آن غایب بودند اتفاق عجیبی رخ داد که ریشه اصلی آن به روز افتتاحیه باز می‌گردد.

۲ روز قبل و در زمان تست گیری آمادگی جسمانی از داوران اختلافی بین هدایت الله ممبینی، رئیس کمیته داوران با خداداد افشاریان رخ داد که سبب شد رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد قید نظارت در ادامه رقابت‌های نیم فصل دوم را بزند.

بر همین اساس صبح امروز یکی از داوران این استان به نام حمیدرضا افشون که در زمان سخنرانی ممبینی درخواست حرف زدن داشت و با مخالفت ممبینی مواجه شد با پرخاش سمت ریاست کمیته داوران رفت و بحث قضاوت نکردن خود در نیم فصل اول را مطرح کرد. البته طبق اعلام یک منبع آگاه دلیل اصلی این اقدام داور مذکور دلخوری از رفتاری بود که با افشاریان شده بود.

در ادامه هم وقتی داوران خوزستانی به این اقدام معترض می‌شوند و بحث قضاوت نکردن خود در زمان ریاست فریدون اصفهانیان را پیش می‌کشند، داوران زنجانی و آذری هم معترض می‌شوند و تنش‌های لفظی بیشتر می‌شود که در نهایت این موضوع با دخالت ممبینی و مسئولان کمیته داوران به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار