ممبینی: مربی بعدی تیم ملی فوتبال ایرانی است

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: مربی بعدی تیم ملی فوتبال ایران با توجه به شرایط فعلی ایرانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هدایت الله ممبینی رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره دانش افزایی نیم فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر بیان کرد: کلاس‌های روانشناسی هم با تدریس دکتر مهری انجام خواهد شد تا در نهایت با گوشزد کردن موارد بتوانیم به هدف خود برسیم.

ممبینی: مربی بعدی تیم ملی ایرانی است/ سلب امتیاز میزبانی در رده ملی صحت ندارد

در فوتبال ایران از مسائل انضباطی ضربه خوردیم

ممبینی همچنین بیان کرد: فوتبال ورزشی است که همگان از آن لذت می‌برند، اما در ایران متاسفانه مسائل انضباطی رعایت نمی‌شود و حتی شاهد بودیم در مسابقات بین المللی بازیکنان ما موقعیت‌های بسیار خوبی را از دست داند. باید در این زمینه فرهنگ‌سازی درستی صورت بگیرد. قطعا موارد انضباطی نمی‌تواند به ساختار انضباطی ما کمک کند و باشگاه‌ها هم باید بازیکنان را در این زمینه توجیه کنند.

او افزود: همانطور که باشگاه در قبال بازیکن تعهداتی دارد بازیکن هم باید در قبال باشگاه، هوادار و ... تعهدات دارد.

مربی بعدی تیم ملی فوتبال ایرانی است

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد تاریخ انتخاب سرمربی تیم ملی بیان کرد: نمی‌توانم تاریخ دقیقی اعلام کنم، اما اعضای هیئت مدیره فدراسیون به خاطر چند دلیل به مربی داخلی اعتقاد دارند. سرمربی آینده تیم ملی از نظر شخصیتی باید بار فنی خوبی داشته باشد. نام فرد خاصی را نمی‌آورم، چون در رسانه‌ها به دفعات نام افراد مطرح شده است. بعد از رفتن کی روش خلاء بزرگی روی نیمکت تیم ملی ایجاد شد. امید داریم در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ حضور پیدا کنیم و به دوران، اما و اگر‌ها بر نگردیم. دایی یکی از گزینه‌های تیم ملی است. باید بحث آموزش مربی‌ها را بالا برد تا گزینه‌های داخلی زیادی داشته باشیم. اگر به مربی داخلی ایراد می‌گیریم بخشی از آن به فدراسیون بر می‌گردد که امیدوارم در سال‌های آتی ورود مربی‌های خارجی کمتر شود.

سلب امتیاز میزبانی در رده ملی صحت ندارد

ممبینی در خصوص امتناع داوران بین المللی از قضاوت در فوتبال ایران بیان کرد: باید منتظر گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا باشیم و نمی‌توانیم به رسانه‌های خارجی و گمانه زنی‌ها اکتفا کنیم و باید حکم به صورت مکتوب به دست ما برسد. امیدواریم با دیپلماسی ورزشی مشکل امتیاز میزبانی تیم‌های باشگاهی حل شود، اما در مورد گرفتن میزبانی تیم‌های ملی هنوز حرفی به میان نیامده است.

ممبینی: مربی بعدی تیم ملی فوتبال ایرانی است/ سلب امتیاز میزبانی در رده ملی صحت ندارد

با دیپلماسی ورزشی مشکل را حل می‌کنیم

رئیس کمیته داوران در مورد اجازه حضور داوران ایرانی در تورنمنت‌های بین المللی بیان کرد: مسائل بین المللی را باید با منطق پیگیری کنیم. امیدوارم تصمیماتی که می‌گیریم با ایده‌های خوبی صورت بگیرد و احساسی نباشد. ضمن اینکه امنیت در ایران هست و مسابقات هم به خوبی برگزار می‌شود. باید با دیپلماسی ورزشی آن را حل کنیم.


بيشتر بخوانيد: لغو امتیاز میزبانی ایران در بازی‌های ملی صحت ندارد


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار