غلامی: قضاوت داوران کم تجربه تیم‌های زیادی را اذیت کرد

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی گفت: کیفیت بازی‌ها در لیگ برتر فوتبال بانوان بالا است، اما قضاوت داوران کم تجربه باشگاه‌ها را اذیت می‌کند.

غلامی: قضاوت داوران کم تجربه تیم‌های زیادی را اذیت کرد

اعظم غلامی سرمربی تیم ملوان بندرانزلی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: امسال مسابقات پویایی داشتیم، اما یک مسئله‌ای که تیم‌ها را آزار داد قضاوت داوران کم تجربه و جوانی بود که یک دفعه به لیگ برتر آمدند. این انتظار می‌رفت که باتوجه به سطح رقابت‌ها از انجام چنین اقدامی جلوگیری شود. بعضی هفته‌ها تیم‌ها از داوری ضربه دیدند فقط برای اینکه داوران جوان و کم تجربه ما یک دفعه به لیگ برتر آمده بودند و آمادگی لازم را نداشتند. بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و شناخت کامل روی قوانین بازی دارند.

او تصریح کرد: در لیگ برتر فوتبال بانوان تیم‌های بالای جدولی به دلیل هزینه بالایی که می‌کنند مربی و بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارند. در چند پست به بازیکن نیاز داریم. بازیکنان مطرح هم در تیم‌های اول تا چهارم جدول بازی می‌کنند و بحث مسائل اقتصادی باشگاه این اجازه را به ما نمی‌دهد تا هر مبلغی برای قرارداد با آن‌ها خرج کنیم.

غلامی افزود: شرایط اقتصادی در حال حاضر برای همه سخت است، اما باشگاه ملوان از فوتبال بانوانش حمایت می‌کند و هستند کسانی که در ورزش بانوان هزینه کنند. خوشبختانه مسئولان باشگاه ستیزی با بخش بانوان ندارند و دید مثبتی در فضای کاری ما وجود دارد.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی در ادامه گفت: ورزش بانوان به نگاه ویژه تری نیاز دارد. تیم‌های فوتبال بانوان مثل آقایان نیستند که بتوانند در هر جا و زمینی تمرین کنند و شرایطشان خاص است. آن‌ها نیاز به محیطی مناسب برای بازی دارند تا با امکاناتی که در اختیارشان قرار می‌گیرد با خیال راحت تمرین کنند. از سازمان لیگ و کمیته داوران تقاضا دارم که داوران باتجربه و بین المللی ما را به لیگ بازگرداند. جوانگرایی کار خوبی است، اما هر چیزی زمان دارد و نمی‌شود یک دفعه بدون هیچ پیش زمینه‌ای داوران کم تجربه را به بالاترین سطح فوتبال کشور آورد.


بیشتر بخوانید: ثبت یک رکورد تاریخی توسط بانوان در فوتبال ایران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار