برگزاری افتتاحیه دوره دانش افزایی نیم فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر

مراسم افتتاحیه دوره دانش افزایی نیم فصل داوران و کمک داوران نوزدهمین دوره لیگ برتر صبح امروز در هتل آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم افتتاحیه دوره دانش افزایی نیم فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر امروز (دوشنبه) در سالن زرین هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

ابوالفضل حسن زاده محمدی (سرپرست کمیته انضباطی)، هدایت الله ممبینی (رئیس کمیته انضباطی) و اعضای کمیته داوران به غیر از فریدون اصفهانیان و حسین نیرویار از حاضران در این مراسم بودند.

در حالی که گفته شده بود ۱۳۰ داور و کمک داور برای حضور در این کلاس دعوت شده اند، اما بسیاری از داوران به دلیل برگزاری بازی‌های لیگ یک و البته شرایط جوی نتوانستند در این کلاس حاضر شوند.

محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی هم به دلیل همراهی علیرضا فغانی در رقابت‌های انتخابی المپیک در این کلاس غایب بودند.

حسن زاده توضیحاتی را درباره قوانین انضباطی در حوزه داوری ارائه کرد.

هدیه‌ای که از طرف کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تقدیر از مسعود عنایت به فدراسیون ایران ارسال شده بود، به این پیشکسوت داوری اهدا شد.

در ادامه برخی داوران به رئیس کمیته انضباطی در مورد ناامنی داوران در بازی‌ها و فضای مجازی اعتراض کردند.

اشکان خورشیدی در این باره گفت: به عنوان مثال کانون هواداران سپاهان شماره داوران را در اختیار دارد و آن‌ها را در گروه‌های مختلف اضافه می‌کند و در این گروه‌ها به داوران فحاشی می‌شود.

حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی در ادامه به داوران اطمینان داد که خط قرمز این کمیته، داوران هستند و اگر بازدارندگی لازم وجود ندارد ایراد است و باید آن را رفع کنیم، اما در نظر داشته باشید حجم تخلفات هم زیاد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار