دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در حساب توییتر خود از حزب دموکرات انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر در حساب توییتر خود دموکرات‌ها را هدف حملات لفظی قرار داد و در مقابل از حزب خود (جمهوری خواه) تعریف و تمجید کرد.

رئیس جمهور آمریکا ساعاتی پیش در حساب توییتر خود نوشت: دموکرات‌های آمریکا هم اکنون حزب مالیات‌های بالا، جرایم سنگین، مرز‌های باز، سوسیالیسم و فساد آشکار هستند. حزب جمهوری خواه هم حزب کارگران آمریکایی، خانواده‌های آمریکایی و رویای آمریکایی است.

ترامپ در توییت دیگری نوشت: پس از زمانی که سال‌ها برای ساخت ملت‌های دیگر صرف شد، ما در نهایت در حال ساخت ملت خود هستیم. ما در نهایت شعار "اول آمریکا" را عملی می‌کنیم.

این نخستین بار نیست که ترامپ دموکرات‌های آمریکا را هدف حملات لفظی قرار می‌دهد. تلاش دموکرات‌ها برای ادامه روند استیضاح ترامپ باعث افزایش خشم رئیس جمهور آمریکا از آن‌ها شده است. ترامپ چندی پیش هم در واکنش به اقدام دموکرات‌ها برای استیضاح او در حساب توییتر خود نوشت: چنین دروغ‌های وحشتناکی از سوی چپ‌های افراطی و دموکرات‌های بی مصرف حمله به آمریکا و حمله به حزب جمهوری خواه است.

در پی اقدام تروریستی اخیر آمریکا در ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه پاسداران ایران، ساعاتی پیش مجلس نمایندگان آمریکا محدودیت اختیارات جنگی رئیس جمهور این کشور را با رأی مثبت ۳ عضو جمهوری خواه به تصویب رساند. این طرح با ۲۲۴ رأی موافق و ۱۹۴ رإی مخالف به تصویب رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۰ دی ۱۳۹۸
دوران ترامپیسم رو به پایان است.
آخرین اخبار