هر نوع تبلیغ انتخاباتی قبل از موعد قانونی، ممنوع است

رئیس دادگستری شهرستان سقز گفت: هر نوع فعالیت تبلیغاتی داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و طرفداران آن‌ها پیش از موعد قانونی، ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، کیوان جهانی در نشست با خبرنگاران با عرض تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به رهبر معظم انقلاب و مردم ایران اسلامی گفت: فعالیت داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی را رصد کرده و در صورت تخلف به صورت جدی برخورد خواهیم کرد، چون هنوز زمان تبلیغات فرا نرسیده و هر نوع تبلیغ داوطلبان جرم محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه کارمندان و روسای ادارات شهرستان در وقت اداری و غیر اداری به هیچ عنوان نباید از امکانات و خدمات دولتی و بیت المال له یا علیه داوطلبان استفاده کنند، تاکید کرد: ارگان‌های دولتی نباید از خدمات دولت برای تبلیغ له یا علیه یا نفع شخصی استفاده کنند، چون این امکانات باید در خدمتگزاری به مردم صرف شود.

جهانی با اشاره به اینکه هدف همه دستگاه‌های اجرایی، بازرسی و نظارت برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم است، افزود: انتخابات اسفند باید با مشارکت و حضور رحداکثری مردم در نهایت سلامت و دقت برگزار شود و همه ما از جمله رسانه‌ها باید برای تحقق این خواسته مهم تلاش کنیم.

او با تاکید بر اینکه اگر ارگان دولتی امکانات خود را له یا علیه داوطلبی اختصاص دهد اعتبارش نزد مردم از دست می‌رود، یادآور شد: جلسه‌ای برای توجیه داوطلبین انتخابات برگزار می‌کنیم و نکات و تذکرات لازم را در مورد جرم و تخلف به آن‌ها اعلام خواهیم کرد.

رییس دادگستری سقز همچنین از افزایش ساعات کار اداری این دستگاه برای خدمات رسانی بیشتر به مراجعه کنندگان خبر داد و گفت: دادگستری برای کاهش اطاله دادرسی، ساعت فعالیت خود را تا ۱۷ عصر هر روز افزایش داده است.

او با اشاره به اینکه دستگاه قضایی در راستایی کار جهادی شهید سردار سلیمانی تصمیم به افزایش ساعات کاری گرفته است، اضافه کرد: سردار سلیمانی فراتر از مسوولیت خود کار جهادی می‌کرد و ما هم به عنوان پاسداشت این سردار بزرگ، ساعت کاری خود را با جهت تسریع در امور مردم افزایش دادیم.

جهانی یادآور شد: قوه قضایه، در برخرود با پرونده‌های قضایی بدون تعارف عمل می‌کند و رسالت خطیر این قوه، تکریم ارباب رجوع است و رسیدگی به مشکلات مردم را در اولویت خود قرار داده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

برچسب ها: غیرمجاز ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.