اطلاعیه؛

حماسه نهم دی ماه توطئه‌های دشمنان بر علیه نظام اسلامی را خنثی کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با انتشار اطلاعیه‌ای آورده است: حماسه نهم دی ماه تمامی توطئه‌های دشمنان بر علیه نظام اسلامی را خنثی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان آمده است: ۹ دی سال ۱۳۸۸، روز شکست کودتای رنگینی بود که در متن و بطن یک فتنه بسیار پیچیده قرار داشت. آنچه در ایران سال ۱۳۸۸ از چند ماهی قبل از انتخابات ریاست جمهوری دهم رقم خورد، تدارک گسترده و برنامه‌ریزی‌شده برای انجام یک کودتای مخملی یا به تعبیر بعضی‌ها یک «انقلاب مخملی» یا آن‌گونه که مشهور است، «انقلاب رنگی» بود که در قلب یک فتنه بسیار پیچیده نهاده شده بود.

حرکت هنجار شکنانه فتنه گران که در تعارض کامل با اعتقادات و باور‌های ارزشی مردم بود، جوشیده از متن و بطن جامعه ایران نبود، بلکه طراحی‌شده و سازمان‌یافته توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و جاسوسی استکباری بود که توسط جمعی نفوذی منافق، عملی و اجرا شد.

در اوج رفتار‌های قانون گریزانه فتنه گران ۸۸، عدم همراهی اکثریت مردم با فتنه گران و نیز مدیریت بسیار هوشمندانه و توأم با صبر و صبوری و درایت و خویشتن‌داری و در عین حال قاطعیت و صلابت مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که موجب رسوایی فتنه‌گران و برافتادن نقاب نفاق از چهره و رسوایی‌شان در میان مردم گردید و در عین حال در مقابل فضای غیر قابل تصور فشار جهانی و داخلی از یک‌سو و تردید، بی‌بصیرتی، دنیاطلبی، سکوت، بی‌تدبیری و بدعهدی برخی خواص از سوی دیگر، از مواضع اصولی و بر حق انقلاب، حتی یک قدم عقب ننهادند و با کمترین هزینه، پیچیده‌ترین فتنه و کودتای نرم استکبار جهانی را خنثی نمودند.

حضور به موقع مردم در ۹ دی ماه آب سردی بر شعله‌های آتش فتنه گران و دشمنان انقلاب بود که ماه‌ها و حتی سال‌ها برنامه ریزی آنان را برای ضربه زدن به نظام و انقلاب با شکستی بزرگ مواجه ساخت؛ بنابراین یوم الله ۹ دی ماه در تاریخ افتخارات انقلاب اسلامی نماد بصیرت و وقت شناسی مردم و تبعیت آنان از ولایت فقیه است که همواره در تنگنا‌های گوناگون به الگویی حقیقی و راستین برای حفظ وحدت و ایستادگی یکپارچه در برابر مزدوران و متجاوزان تبدیل شده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان به منظور پاسداشت این روز و بازشناسی ارزش‌های فرهنگی نهفته در آن از عموم مردم ولایتمدار این استان دعوت می‌کند بار دیگر اتحاد و همدلی خود و بیعت ناگسستنی شان با رهبر معظم انقلاب اسلامی را با حضور در مراسم دهمین سالگرد حماسه ماندگار ۹دی نشان داده و علی رغم تمامی مشکلات و تنگنا‌های موجود بر حل قانونی مشکلات و استفاده از توان داخلی به جای نقض قانون و ایجاد هرج و مرج در جامعه تاکید کنند.

لازم به ذکر است که مراسم بزرگداشت دهمین سالگرد حماسه ۹دی دوشنبه ۹دی ماه ساعت ۹:۳۰ صبح در سالن ورزشی آزادی سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.