امام جمعه سنندج گفت:۹ دی روز بصیرت، آگاهی، تفکر و دشمن‌شناسی است چراکه در آن روز مردم بصیر پاسخ کوبنده‌ای به اهانت فتنه‌گران داده و حماسه‌ای تاریخی آفریدند.

نهم دی ماه روز دشمن‌شناسی و انسجام مردم بصیر ایران استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به هفته سوادآموزی اظهار کرد: اسلام دین علم آموزی و آگاهی بخشی است و در آیات و احادیث متعدد بر تلاش مسلمانان برای سوادآموزی تاکید شده است.

او با دعوت از همه مسئولان و جوانان برای شرکت در نماز جمعه افزود: انتظار می‌رود مسئولان با حضور بین مردم و نشستن پای دردل مردم و شنیدن دغدغه‌ها، به‌دنبال حل مشکلات آنان باشند.

ماموستا رستمی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود با گرامیداشت فرارسیدن حماسه ۹ دی و دعوت از مردم برای حضور باشکوه در این مراسم گفت: ۹ دی روز بصیرت، آگاهی، تفکر و دشمن‌شناسی است چراکه در آن روز مردم بصیر پاسخ کوبنده‌ای به اهانت فتنه‌گران دادند و حماسه‌ای تاریخی آفریدند.

امام جمعه سنندج در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته از سیره و سنت رسول الله (ص) به عنوان الگوی همیشگی مسلمانان یاد کرد و گفت: عزت و تعالی همه ما در گرو عمل به آیات الهی و آموزه‌های اسلامی است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: نماز جمعه ، 9 دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.