به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی ملایی رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی گفت: سومین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار با هدف معرفی و توسعه ظرفیتهای صنعت فرانچایزینگ و انتقال تجارب برای توسعه کسب و کار برندهای ایرانی شکل گرفته است.
او با بیان این که بخش مهمی از GDP کشورهای در حال توسعه را صنعت فرانچایز به خود اختصاص میدهد، افزود: توسعه صادرات غیر نفتی، کاهش موثر قاچاق کالا و اشتغال زایی از نتایج بسیار مهم توسعه صنعت است.
بیشتر بخوانید: تحولات چشمگیر در صنعت نمایشگاهی کشور
رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی اضافه کرد: صنعت فرانچایز در جهان ۵ هزار میلیارد دلار گردش مالی دارد و در کشورهای در حال توسعه بین یک تا ۵ درصد تولید ناخالص داخلی (GDP) را به خودش اختصاص میدهد.
ملایی به بخش دیگری از نمایشگاه که مربوط به توسعه کسب وکار است اشاره کرد و گفت: در سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی به درون زایی توجه شده که در این راستا توسعه کسب وکار بخش دیگری از این نمایشگاه را شامل میشود.
او بیان کرد: سود کسب وکارها به هم گره میخورد و سود بیشتر در گرو توسعه کسب وکار دیگران است. از این رو در این نمایشگاه قصد داریم که همه کسانی که کسب و کارشان موجب توسعه کسب و کار دیگران است به معرفی خود بپردازند.
رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی خدمات ارایه شده در سومین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار را آموزش، مالی، نوآوری ها، مشاورهها و استارت آپها معرفی کرد.
گفتنی است، سومین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار از روز گذشته در سالن ۶ محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران آغاز به کار کرده و تا ۱۷ دی از ۹ صبح الی ۱۷ میزبان بازدید کنندگان است.
انتهای پیام/