اضافه شدن قابلیت‌های شخصی سازی جدید در بازی Call of Duty: Modern Warfare

به تازگی شرکت اکتیویژن اعلام کرد که قرار است در بروزرسانی آینده بازی Call of Duty: Modern Warfare قابلیت‌های شخصی سازی جدیدی به آن اضافه شود.

اضافه شدن قابلیت‌های شخصی سازی جدید در بازی Call of Duty: Modern Warfareبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از موفق‌ترین عناوین ساخته شده توسط شرکت اکتیویژن که به تازگی وارد دنیای عناوین رایانه‌ای شده و از زمان عرضه‌اش تاکنون توانسته است سودآوری بسیار خوبی برای شرکت اکتیویژن داشته باشد، عنوان Call of Duty: Modern Warfare است. اکتیویژن هرساله نسخه‌ای جدید از مجموعه Call of Duty را وارد بازار می‌کند که تاکنون هیچ کدام از نسخه‌های این مجموعه نتوانسته بود به فروش به اندازه این عنوان مورد استقبال گیمرها قرار گیرد و به نوعی می‌توان گفت این بازی در حال حاضر شاخص‌ترین عنوان ساخته شده از سوی اکتیویژن است.

عنوان Call of Duty: Modern Warfare توسط موتور بازی سازی جدید شرکت اکتویژن طراحی شده است که کاملا آنلاین بوده و گیمرها برای ورود به این بازی احتیاج به استفاده از اینترنت پایدار خواهند داشت. اما یکی از موارد دیگر برجسته در این عنوان اضافه شدن قابلیت‌های مختلف شخصی‌سازی از سوی اکتیویژن است که مورد استقبال گیمرهای بسیار زیادی واقع شده و گیمرهای زیادی در حال استفاده از این قابلیت برای شخصی سازی بازی خود هستند.

اضافه شدن قابلیت‌های شخصی سازی جدید در بازی Call of Duty: Modern Warfare

اما به تازگی بسیاری از کاربران از شرکت اکتیویژن درخواست کرده‌اند که گزینه‌های بیشتری در حوزه سفارشی سازی عنوان Call of Duty: Modern Warfare ایجاد کند تا از این طریق گیمرها بتواند حتی در محیط بازی نیز تغییرات اعمال کنند. شرکت اکتیویژن نیز در پاسخ به این گیمرها اعلام کرد که شرکت اکتیویژن قصد دارد موارد مربوط به شخصی سازی بیشتری را در بازی خود ایجاد کند اما اگر این قابلیت‌ها به درستی آزمایش نشود، ایرادات بسیار بزرگی در بازی ایجاد خواهند کرد که حتی ممکن است بازی را از دسترس گیمرها خارج کند.


بیشتر بخوانید: برترین عناوین سال ۲۰۱۹ از دید سونی


با این حال قرار است در بروزرسانی آینده بازی Call of Duty: Modern Warfare قابلیت‌های شخصی سازی بیشتری به این بازی اضافه شوند که گیمرها را شگفت زده خواهند کرد. بروزرسانی جدید بازی Call of Duty: Modern Warfare قرار است در اوایل فوریه در دسترس گیمرها قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار