ادغام دو استودیو زیر مجوعه شرکت Sega

شرکت سگا اعلام کرد که دو استودیو Sega Interactive و Sega Games از این پس با یکدیگر ادغام می‌شوند.

ادغام دو استودیو زیر مجوعه شرکت Segaبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سگا یکی از شرکت‌های قدیمی و بزرگ سازنده عناوین رایانه‌ای است و گیمرهای زیادی عناوین ساخته شده توسط این شرکت  را اجرا می‌کنند. اما شرکت Sega Sammy Holdings که به نوعی شرکت مادر و مرجعه کمپانی بازی سازی سگا به حساب می‌‎آید، در ۲۴ دسامبر اعلام کرد که دو استودیو بزرگ این شرکت یعنی Sega Interactive و Sega Games قرار است با یکدیگر ادغام شوند و عناوین این دو استودیو با همکاری یکدیگر و به طور مشترک وارد بازار عناوین رایانه‎‌ای خواهد شد.

طبق اعلام Sega Sammy Holdings این خبر به معنای از بین رفتن نام شرکت سگا از دنیای بازی‌های رایانه‌ای نخواهد بود و عناوین این دو استودیو همواره با عنوان Sega طراحی خواهند شد. این در حالی است که هنوز استودیو جدید حاصل از ادغام این دو شرکت تشکیل نشده است  تا آن زمان هم احتمالا خبری از عرضه عنونی جدید از سوی شرکت سگا نخواهد بود.

ادغام دو استودیو زیر مجوعه شرکت Sega

با این حال قرار است استودیو Sega Interactive بخش Amusement Games یا همان بازی‌های تفننی این شرکت را طراحی عناوین مربوط به کنسول‌های همراه را بسازد و استودیو Sega Games نیز شرکتی باشد که عناوین مربوط به کنسول‌های بزرگ و پلتفرم کامپیوتری شرکت سگا را بسازد.


بیشتر بخوانید: پلتفرم‌های استریم آینده بازی‌های ویدئویی را تغییر می‌دهد


در گذشته نیز این دو شرکت با یکدیگر و تحت عنوان Sega فعالیت داشتند که به دلیل برخی از مسائل و به تناسب زمان، شرکت سگا این دو استودیو را از یکدیگر جدا کرد و آن‌ها را تحت عناوین Sega Interactive و Sega Games به گیمرها معرفی کرد. اکنون نیز طبق اعلام مدیر عامل شرکت سگا با توجه به تغییرات به وجود آمده در بازار عناوین رایانه‌ای ژاپن، آن‌ها مجبور شده‌اند  این دو استودیو را بار دیگر با یکدیگر ادغام کرده تا از این طریق عناوینی با کیفیت و جدیدتر روانه بازار کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بازی رایانه ای ، سگا ، sega
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار