افزایش ۷۳ درصدی آمار تماشاچیان مراسم The Game Awards نسبت به سال گذشته

مسئول برگزاری مراسم The Game Awards اعلام کرد که آمار تماشاچیان آنلاین این مراسم نسبت به سال پیش، حدود ۷۳ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۷۳ درصدی آمار تماشاچیان مراسم The Game Awards نسبت به سال گذشتهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش یکی از مراسمات بسیار مهم در حوزه بازی‌های کامپیوتر با نام The Game Awards 2019 برگزار شد. این مراسم به صورت سالانه و با هدف اهداءجایزه به برترین عناوین سال و همچنین معرفی عناوینی که قرار است در آینده منتشر شوند، برگزار می‌شود و بسیاری از شرکت‌های بزرگ بازی سازی در آن حضور دارند. اما به تازگی Geoff Keighley مسئول برگزاری امسال مراسم The Game Awards در صفحه توییتر خود آماری از بازدیدکنندگان از مراسم مذکور را منتشر کرد. ظاهرا امسال حدود ۴۵ میلیون نفر از طریق اینترنت این مراسم را مشاهده کرده‌اند که این رقم در مقایسه با سال گذشته حدود ۷۳ درصد افزایش داشته است.

البته در هیچ کدام از سایت‌‎های خبری آمار بازدید کنندگان سال گذشته مراسم مذکور اعلام نشده است و نمی‌توان حرف‌های مسئول برگزاری این مراسم را تایید یا رد کرد با این حال پربازدید بودن مراسم The Game Awards بر کسی پوشیده نیست. از طرفی هم با معرفی کنسول جدید شرکت مایکروسافت در این مراسم، به طور ناگهانی آمار بازدیدکنندگان از این مراسم بالا رفت و شاید بتوان گفت بیشتر افرادی که به طور آنلاین به مشاهده مراسم The Game Awards مشغول بودند؛ صرفا قصد مشاهده کنسول Xbox را داشتند.

افزایش ۷۳ درصدی آمار تماشاچیان مراسم The Game Awards نسبت به سال گذشته

علاوه بر این حضور عناوینی بسیار مشهور و بزرگ مثل Sekiro: Shadows Die Twice در این مراسم نیز روی بالا رفتن آمار بازدیدکنندگان این مراسم بی اثر نبوده است. به هر حال مراسم امسال The Game Awards مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مراسم حوزه گیم بود که چندی پیش برگزار شد و شاید بتوان گفت اتفاقات افتاده این مراسم حتی از E3 امسال نیز بزرگ‌تر بوده است.


بیشتر بخوانید: نام کنسول جدید ایکس‌باکس مشخص شد


با این حال قطعا مراسم The Game Awards در سال آینده نیز برگزار خواهد شد، اما هنوز هیچ تاریخی درباره زمان برگزاری آن اعلام نشده است و باید تا مدتی نامعلوم درباره انتشار اخباری جدید از این مراسم صبر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار