آمار خوب فروش بازی Call of Duty: Modern Warfare همچنان ادامه دارد

عنوان Call of Duty: Modern Warfare توانست مجددا صدر نشین فهرست پرفروش‌های هفته کشور انگلستان شود.

بازی Call of Duty: Modern Warfare صدر نشین فهرست پرفروش‌های انگلستان شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اکتیویژن حدود دو ماه پیش نسخه جدیدی از مجموعه Call of Duty را روانه بازار کرد که طبق پیش‌ینی‌های انجام شده توانست با استقبال بسیار خوبی از سوی گیمرها مواجه شود و تقریبا تمامی گیمرهایی که این مجموعه را قبلا اجرا کرده بودند، نسخه جدید این مجموعه را نیز خریداری کردند. این عنوان برخلاف سایر نسخه‌های مجموعه Call of Duty کاملا آنلاین طراحی شده است و گیمرها حتی برای اجرای بخش داستانی آن نیز احتیاج به اتصال به اینترنت خواهند داشت.

اما به تازگی آماری از فروش عناوین رایانه‌ای در انگلستان منتشر شده است که براساس آمار منتشر شده دو عنوان Call of Duty: Modern Warfare و Star Wars Jedi: Fallen Order در صدر این جدول قرار گرفته‌اند. ظاهرا تفاوت این دو عنوان در فروش در انگلستان صرفا به ۳۰۰۰ نسخه محدود شده است و رقابت این دو عنوان تازه وارد بسیار به یکدیگر نزدیک است. در هفته‌ جاری میزان فروش بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، حدود ۳۰ درصد افزایش و آمار فروش Call of Duty: Modern Warfare حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است که شاید علت آن وجود داشتن بخش آفلاین در این عنوان باشد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare صدر نشین فهرست پرفروش‌های انگلستان شد

جایگاه سوم پرفروش‌ترین عنوان کشور انگلستان به بازی FIFA 20 تعلق گرفته است که موضوع جالبی نیست چرا که این عنوان هرساله جزو پنج بازی پرفروش جهان است و طرفداران خاص خود را دارد. جایگاه چهارم پرفروش‌های انگلستان نیز به بازی Mario Kart 8 Deluxe تعلق گرفته است؛ در پنجمین جایگاه نیز عنوان  Luigi’s Mansion 3 قرار دارد که می‌توان گفت بزرگ‌ترین عنوان عرضه شده در سال جاری برای کنسول نینتندو سوییچ است.


بیشتر بخوانید: استقبال چشمگیر کاربران از نرم افزار Disney+


در ادامه فهرست ۱۰ عنوان پرفروش در کشور انگلستان را مشاهده کنید:

  1. Call of Duty: Modern Warfare
  2. Star Wars Jedi: Fallen Order
  3. FIFA 20
  4. Mario Kart 8 Deluxe
  5. Luigi’s Mansion 3
  6. Pokemon Sword
  7. Just Dance 2020
  8. Mario & Sonic at the Tokyo Olympic Games
  9. Tekken 7
  10. Project Cars 2

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.