احتمال عرضه نسخه بتا بازی Final Fantasy VII Remake در آینده‌ای نزدیک

یکی از وب سایت‌های تحلیل بای به تازگی اعلام کرده است که نسخه بتا بازی Final Fantasy VII Remake به زودی عرضه خواهد شد.

احتمال عرضه نسخه بتا بازی Final Fantasy VII Remake  در آینده‌ای نزدیکبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از عناوینی که این روزها خبرهای زیادی از آن به گوشی می‌رسد و به واسطه تبلیغات زیادی و همچنین تریلرهای منتشر شده از آن نظر بسیاری از کاربران را جل کرده، بازی Final Fantasy VII Remake است. نسخه اصلی این بازی در سال ۱۹۹۷ و توسط شکت اسکئر انیکس وارد بازار شد و با توجه به زمان عرضه و عناوین هم رده این بازی، توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد. اکنون نیز شرکت سازنده بازی قصد دارد نسخه باز سازی شده این عنوان را با هدف ایجاد حس نوستالژی در گیمرهای قدیمی وارد بازار کند.

اما به تازگی اعلام شده است که به زودی نسخه بتا و آزمایشی این بازی قرار است در آینده‌ی نزدیک در دسترس گیمرها قرار گیرد. این شایعه توسط یکی از وب‌ سایت‌های تحلیل بازی اعلام شده و هنوز توسط فروشگاه پلی استیشن تایید یا رد نشده است و باید منتظر بروزرسانی این فروشگاه باشیم.

احتمال عرضه نسخه بتا بازی Final Fantasy VII Remake  در آینده‌ای نزدیک

علاوه بر این در این وب سایت اعلام شده است که احتمالا باید شاهد عرضه نسخه آزمایشی بازی Patapon 2 Remastered باشیم؛ عنوان Patapon 2 Remastered قرار بود در اوایل سال ۲۰۱۷ برای کنسول PS4 رونمایی شد و قرار بود در سال 2018 وارد بازار شود اما از زمان اعلم تاکنون هیچ خبری از این عنوان منتشر نشده است.


بیشتر بخوانید: تولید بازی Hellblade 2: Senua’s Saga به طور اختصاصی برای ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی


هرچند درباره هیچ کدام از این دو بازی نمی‌توان نظر قطعی داد چرا که سونی تاکنون درباره آن‌ها سکوت و از آنجایی که این عناوین به طور انحصاری برای کنسول PS4 قرار است عرضه شوند، باید تا زمان اعلام رسمی سونی منتظر ماند. علاوه بر این کنسول PS4 ماه‌های آخر عمر خود را می‌گذراند و انتظار می‌رود سونی تا قبل از معرفی کنسول PS5 نسخه کامل این بازی‌ها را روانه بازار کنند. نسخه کامل بازی Final Fantasy VII Remake قرار است در ۳ مارس سال ۲۰۲۰ برای کنسول PS4 روانه بازار شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار