اضافه شدن حالت برف بازی به عنوان Call of Duty: Modern Warfare

شرکت اکتیویژن اعلام کرد که به مناسبت کریسمس، کاربران می‌توانند با بروزرسانی Call of Duty: Modern Warfare، وارد حالت برف بازی شوند و بدون اسلحه با دوستان خود مبارزه کنند.

اضافه شدن حالت برف بازی به عنوان Call of Duty: Modern Warfareبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید بتوان گفت آخرین عنوان عرضه شده از سوی شرکت اکتیویژن یعنی بازی Call of Duty: Modern Warfare، شاهکاری عجیب در سبک اکشن دنیای بازی‌های رایانه‌ای باشد چرا که این بازی نه تنها دارای داستانی بسیار جذاب است، بلکه دارای گرافیکی خیره کننده نیز هست و گیمرهای بسیار زیادی این بازی را خریداری کرده‌اند. این عنوان در حال حاضر برترین عنوان در جهان بوده و بالاترین آمار فروش را نیز دارد، به حدی که در این دو ماه گذشته از زمان عرضه تاکنون، از صدر فهرست پر فروش‌های جهان پایین نیامده است. شرکت اکتیویژن نیز برای بالا بردن آمار گیمرهای خود دائما بروزرسانی‌‌های جدید را برای این بازی عرضه می‌کند که به بازی بخش‌های جدیدی را اضافه خواهد کرد.

اما تیم سازنده بازی Call of Duty: Modern Warfare به تازگی اعلام کرده است که به مناسبت ایام تعطیلات کریسمس بروزرسانی جدیدی را در دسترس گیمرها قرار داده که تعطیلات را برای آن‌ها دلچسب‌تر خواهد کرد. دو استودیو Infinity Ward و  Activision به تازگی اعلام کردند که حالت جدید Snowfight به بازی Call of Duty: Modern Warfare اضافه شده است که تنها تا 31 دسامبر در دسترس گیمرها قرار خواهد داشت و بعد از آن از بازی حذف خواهد شد.

اضافه شدن حالت برف بازی به عنوان Call of Duty: Modern Warfare

در این حالت از بازی، گیمر به همراه یار خود در بازی باید به جای استفاده از اسلحه و مواد منفجره دشمنان را با استفاده از گلوله برفی مورد هدف قرار دهد. این بخش از بازی دارای کم‌ترین خشونت است و بیشتر به درد افرادی می‌خورد که از استفاده از اسلحه گرم یا سرد خسته شده‌اند و قصد دارند سبکی جدید در مبارزات را تجربه کنند.

 


بیشتر بخوانید: پلتفرم‌های استریم آینده بازی‌های ویدئویی را تغییر می‌دهد


همچنین به بازی Call of Duty: Mobile نیز حالتی جدید اضافه شده است که به گیمرها در بخش بتل رویال، امکان بدست آوردن جوایز جدید را می‌دهد. در حال حاضر عنوان Call of Duty: Modern Warfare برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر و عنوان Call of Duty: Mobile نیز برای دو سیستم عامل iOS و اندروید در دسترس کاربران قرار گدارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار