فروش خوب بازی Death Stranding در ژاپن

به تازگی آمار جدیدی از فروش بازی Death Stranding در ژاپن منتشر شده که بر اساس آن، حدود یک سوم از فروش کل نسخه دیجیتالی بازی در این کشور بوده است.

فروش خوب بازی Death Stranding در ژاپنبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به جرات می‌توان گفت عنوان Death Stranding به واسطه سازنده آن و مواردی که این سازنده یعنی هیدئو کوجیما درباره بازی خود منتشر می‌کرد به مرموزترین بازی دنیای عناوین رایانه‌ای تبدیل شده بود و تقریبا همه گیمر‌های کنسول PS4 به دنبال راهی برای کسب اطلاعات جدید درباره این بازی بودند. اما این بازی بالاخره حدود دو ماه پیش در دسترس گیمر‌های PS4 قرار گرفت و همانطور که انتظار می‌رفت با استقبال خوبی از سوی گیمر‌های این کنسول مواجه شد. عرضه این عنوان در سراسر جهان در یک روز مشخص انجام شد، اما ظاهرا این بازی در کشور ژاپن بالاترین فروش خود را داشته است که علت اصلی آن را هم می‌توان ژاپنی بودن سازنده و تیم این بازی دانست.

فروش خوب بازی Death Stranding در ژاپن

به تازگی آمار‌های جدید از فروش این بازی منتشر شده است که نشان می‌دهد این عنوان در سراسر جهان حدود ۳۵۰ هزار نسخه دیجیتالی فروخته است که از این میان حدود یک سوم یعنی ۱۰۹ هزار نسخه در کشور ژاپن به فروش رسیده است. آمار فروش چشم‌گیر این بازی در اینجا به پایان نمی‌رسد و عنوان Death Stranding در سه روز نخست عرضه در کشور ژاپن حدود ۱۸۵ هزار نسخه فیزیکی فروخته که برای عنوانی انحصاری آماری بسیار بالا است.


بیشتر بخوانید: نسل بعدی کنسول ایکس باکس معرفی شد


بحث تعجب برانگیز این بازی فروش نسخه دیجیتالی آن است چرا که گیمر‌های ژاپنی ترجیح می‌دهند صرفا نسخه فیزیکی بازی‌ها را خریداری کنند و به نوعی می‌توان گفت این بازی یکی از عناوین پرفروش ژاپنی در بحث فروش نسخه دیجیتالی تاکنون بوده است. البته نباید فراموش کرد که عنوان Pokemon Sword and Shield حدود ۶۳۰ هزار نسخه دیجیتالی به فروش رسانده و پرچمدار فروش دیجیتالی در کشور ژاپن است. از دیگر عناوینی که در ژاپن تاکنون فروش بالایی در بخش فروش دیجیتالی داشته‌اند، می‌توان به عناوبن Luigi’s Mansion 3 با حدود ۷۲ هزار نسخه و Persona 5 Royal با حدود ۶۰ هزار نسخه اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار