هک شدن اطلاعات حساب کاربری گیمر‌ها در بازی Fallout 76

یکی از کاربران شبکه Reddite اعلام کرد که سرور عمومی بازی Fallout 76 هک شده و تمامی اطلاعات مربوط به بازی کاربران پاک شده است.

هک شدن اطلاعات حساب کاربری گیمرها در بازی Fallout 76به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از عناوینی که گیمرهای بسیار زیادی انتظار عرضه شدن آن را کشیدند اما این عنوان پس از عرضه نتوانست آن طور که باید نظر کاربران را جلب کند، بازی Fallout 76 بود. این بازی بر خلاف سایر نسخه‌های این مجموعه سرشار از ایرادات کوچک و بزرگ بود که دسترسی کاربران به بازی را بسیار محدود می‌کرد. از آنجایی که این عنوان به طور کامل آنلاین طراحی شده است گیمرهای زیادی اعلام کردند که این بازی وارد بخش آنلاین نمی‌شود یا در صورت ورود نیز به سرعت از آن خارج خواهد شد؛ شرکت بتسدا که مسئولیت ساخت این بازی را برعهده داشته است، به سرعت اعلام کرد که این مشکلات در بروزرسانی جدید بازی برطرف خواهد شد و پس از گذشت چند روز بروزرسانی برطرف کننده مشکلات موجود در بازی در دسترس کاربران قرار گرفت و کاربران توانستد بدون ایراد این بازی را اجرا کنند.

نقص امینتی موجود در سرورها عمومی بازی Fallout76

اما به تازگی اعلام شده است که گیمرها بهتر است تا اطلاع ثانوی از ورود به سرور عمومی این بازی خودداری کنند. بر اساس اعلام چندین کاربر در شبکه Reddit و تایید شرکت بتسدا، ظاهرا یکی از هکرها موفق شده است که وارد سرور عمومی و اصلی بازی شده و تمامی دیتاهای مربوط به برخی از گیمرها را از این سرور حذف کند.

هک شدن اطلاعات حساب کاربری گیمرها در بازی Fallout 76

همچنین یکی دیگر از کاربران شبکه اجتماعی Reddit نیز اعلام کرده که هیچ کدام از گیمرها وارد سرور عمومی نشوند چرا که زره‌ها، سپر و اسلحه‌های آن‌ها به طور کامل از بین خواهد رفت و طبق اعلام شرکت بتسدا  موارد حذف شده از حساب کاربری گیمرها قابل بازگشت نیست و گیمرها باید از ابتدا مراحل طی شده را آغاز کنند.


بیشتر بخوانید: تولید بازی Hellblade 2: Senua’s Saga به طور اختصاصی برای ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی


هنوز مشخص نیست شرکت بتسدا چه زمانی قصد دارد این مشکل را برطرف کند اما طبق اعلام این شرکت، آن‌ها در حال پیدا کردن راه حلی برای رفع این مشکل هستند. همچنین لازم به ذکر است که این مشکل صرفا در نسخه PC بازی به وجود آمده است و انتظار می‌رود تا پیش اغاز به پایان رسیدن تعطیلات سال نو میلادی این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار