بیش از هشت میلیارد ریال کالای قاچاق از خودرو‌های سواری در دیلم کشف شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: در ۴۸ ساعت گذشته، با توقیف ۶ دستگاه خودرو به ارزش هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف شد.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید موسوی در محور خروجی شهر دیلم، هنگام گشت زنی در جاده‌های فرعی و خاکی به یک دستگاه خودرو سمند به مشکوک شدند و پس از توقف و بازرسی از آن ۲۸ کیلوگرم پودر و ۸۷ هزار انواع قرص نیروزا بدون هرگونه مدارک گمرکی به ارزش یک میلیارد ریال را کشف کردند.

او ادامه داد: دیروز هم، ماموران ایستگاه بازرسی بی بی حکیمه در محور دیلم امیدیه، هنگام گشت زنی در مسیر‌های خاکی و فرعی پنج دستگاه خودرو سواری شوتی را به احتمال حمل کالای قاچاق متوقف کردند و در بازرسی از آنها ۱۴۰ طاقه پارچه، قطعات یدکی خودرو، هزار و ۷۰ عدد کوله پشتی و کیف کمری، ۲۷ کارتن قاشق و چنگال و دو هزار و ۸۵۰ قطعه لوازم یدکی و تزیینی خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به دستگیری هشت متهم در این زمینه بیان کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله‌های کشف شده هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.