اخبار حوادث ۸ دی ۹۸؛

از کشف سه کیلو تریاک از مسافر اتوبوس تا بازگشت ۱.۵میلیارد ریال به حساب مالباختگان کلاهبرداری اینترنتی

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (یکشنبه ۸ دی ۹۸) را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ( یکشنبه ۸ دی ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 مسافر اتوبوس با ۳ کیلو تریاک در عسلویه  دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: ماموران پاسگاه ایست و بازرسی شهید مصطفی از یک مسافر یک دستگاه اتوبوس سه کیلو گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ پیمان فتاحی با اشاره به اینکه یک متهم در این زمینه دستگیر شده است، بیان کرد:همکاری شهروندان با پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر گام موثری در برخورد با این بلای خانمان سوز است.

توقیف ۲ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در ۲۴ ساعت گذشته با استقرار در محور‌های مواصلاتی از دو دستگاه خودرو سواری پژو و وانت بار، تعداد ۲۰ طاقه پارچه و ۲۱ هزار دستمال نظافت آشپزخانه قاچاق بدون هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند.

سرهنگ رهام رضایی با بیان اینکه دو نفر در این زمینه دستگیر شده‌اند، افزود: طبق نظر کارشناس مربوط ارزش کالا‌های کشف شده ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

توقیف ۱۸ میلیارد ریال کالای قاچاق از خودرو‌های شوتی در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: در سه روز گذشته ۱۶ دستگاه خودرو سواری تندرو شوتی و یک دستگاه کامیون کشنده حامل ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق توقیف شد.

 سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: از این خودروها، انواع کالای قاچاق شامل کولر اسپلیت و موتور کولر، پارچه، انواع کفش، ادکلن، لوازم آرایشی و انواع وسایل آشپزخانه کشف شد و ۱۴ متهم دستگیر شدند.

محموله ۴ میلیاردی قاچاق در تنگستان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: یک دستگاه خودرو ایسوزو حامل کالای قاچاق در جاده بوالخیر به دلوار، توقیف شد.

سرهنگ حسین خواجه افزود: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی دو هزار و ۲۲۱ جفت کفش و تعداد یک هزار و ۴۸۰ کیف زنانه و تعداد ۶۰۰ عدد کف گیر چوبی کفش بدون هر گونه مدرک گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی تنگستان بیان کرد: کارشناسان، ارزش محموله توقیفی را چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و در همین زمینه یک متهم دستگیر شد.

کشف بیش از یک میلیارد کلاهبرداری اینترنتی در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: در یک ماه گذشته بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که مجرمان با روش‌های برداشت غیر مجاز و کلاهبرداری رایانه‌ای از حساب‌های بانکی شهروندان برداشت کرده بودند، به حساب مالباختگان برگشت داده شد.

سرهنگ فرهاد آراوند به شهروندان توصیه کرد: برای مصون ماندن از آسیب‌های بانکداری الکترونیکی وفعالیت‌های اقتصادی اینترنتی، قابلیت اطلاع رسانی پیامکی حساب‌های بانکی خود را فعال سازند و در انجام این فعالیت‌ها از رمز دوم یکبار مصرف (پویا) استفاده کنند؛ همچنین کارت‌های حساب بانکی خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران وحتی دوستان وبستگان قرار ندهند.

واژگونی وانت پراید در جاده برازجان به بوشهر یک قربانی گرفت

رئیس پلیس راه استان بوشهر از واژگونی یک دستگاه وانت پراید در جاده برازجان- بوشهر و فوت یک نفر خبر داد.

سرهنگ جابر پاپری افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگون شدن یک دستگاه وانت پراید در جاده برازجان- بوشهر، مشخص شد وانت پراید در حال عبور از این مسیر واژگون شده و راننده خودرو به علت شدت جراحات در محل جان باخته است.

او با بیان اینکه علت وقوع این حادثه در حال بررسی است، از رانندگان خواست، هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند و هرگز در حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.