مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (دوشنبه ۲۶ آذر ۹۸) را اینجا بخوانید.

از دستگیری ۱۱ نفر سارق تا وقیف موتور سیکلت ۲۵۰ سی سی قاچاقبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ( سه شنبه بیست و ششم آذر ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۱۱ نفر سارق و کشف ۲۶ فقره سرقت در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری ۱۱ نفر سارق و کشف ۲۶ فقره سرقت در چهار روز گذشته خبرداد.

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان بیان کرد: به منظور افزایش احساس امنیت در جامعه، پلیس دشتستان با بهره گیری از تمامی امکانات، راه اندازی گشت‌های غیر محسوس، افزایش واحد‌های گشتی و تمرکز بر نقاط جرم خیز مقابله با سرقت را به عنوان یک اولویت از ابتدای سال جاری تشدید کرده است.

او تصریح کرد: در نتیجه اقدامات و تلاش‌های شبانه روزی مأموران در ۴ روز گذشته ۱۱ نفر سارق دستگیر و ۲۶ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان دشتستان کشف شد.

فرمانده انتظامی دشتستان عنوان کرد: سارقان در بازجویی‌های فنی به عمل آمده به ارتکاب ۲۶ فقره انواع سرقت از جمله سرقت منزل سرقت، اماکن خصوصی، سرقت قطعات موتورسیکلت، سرقت در معابر و سرقت گوشی تلفن همراه اعتراف و پس از تشکیل پرونده وتکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

نقش تاثیرگذار اقدامات پیشگیرانه در کاهش سرقت ها/ضرورت توجه شهروندان به هشدار‌های پلیسی

فرمانده انتظامی شهرستان جم گفت: آگاهی بخشی، آموزش و ارتقاء دانش انتظامی شهروندان از جمله اقدامات مهم پیشگیرانه است که می‌تواند در کاهش وقوع سرقت نقش بسزایی داشته باشد.

سرهنگ سید علی مهدیان فرمانده انتظامی شهرستان گفت: مبارزه با سرقت یکی از خواسته‌های مهم و به حق مردم است که پلیس در راستای اجرای قانون و برقراری نظم و امنیت در جامعه گام‌های موثری برداشته است.

او اقدامات پیشگیرانه در وقوع سرقت‌ها را یکی از موثرترین راهکار‌های افزایش احساس امنیت وآرامش در بین شهروندان وکاهش این جرم عنوان کرد و گفت: در صورتی که شهروندان توصیه‌های پلیس راجدی بگیرند، وقوع بسیاری از سرقت‌ها کاهش خواهد یافت.

 فرمانده انتظامی شهرستان جم برقراری امنیت در جامعه را رسالت خطیر نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به این هدف با افرادی که امنیت اجتماعی را به مخاطره بیاندازند، برخورد قانونی خواهد شد.

سرهنگ سید علی مهدیان افزود: در مهر ماه امسال ۳۰ درصد کاهش سرقت‌ها و همچنین در آبان ماه ۲۰ درصد کاهش سرقت در شهرستان جم نسبت به مدت مشابه صورت گرفته است.

او عنوان کرد: آگاهی بخشی، آموزش و ارتقاء دانش انتظامی شهروندان از جمله اقدامات مهم پیشگیرانه است که می‌تواند در کاهش وقوع سرقت نقش بسزایی داشته باشد.

توقیف موتور سیکلت ۲۵۰ سی سی قاچاق در دشتستـان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف یک دستگاه موتور سیکلت غیرمجاز قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان بیان کرد: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم و به خصوص جرائم خشن و برخورد با موتورسواران متخلف و موتورسیکلت‌های غیر مجاز و قاچاق، کار گروه ویژه‌ای با محوریت پلیس اگاهی دشتستان و مشارکت کلانتری‌ها و پاسگاه‌های تشکیل شد.

او گفت: مأموران انتظامی این فرماندهی پس از اطلاع از اینکه شخصی با هویت معلوم اقدام به نگهداری موتورسیکلت قاچاق در منزلش می‌کند، اقدامات لازم را جهت توقیف موتورسیکلت مذکور آغاز کردند.

فرمانده انتظامی دشتستان عنوان کرد:مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این محل یک دستگاه موتورسیکلت ۲۵۰ سی سی قاچاق با ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف کردند و فرد متخلف را به مراجع قضائی معرفی کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.