بیش از ۲۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان‌های دیلم، تنگستان، دشتستان و گناوه کشف شد.

به گزارش گروه استان‌ها باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: در سه روز گذشته، ۱۶ دستگاه خودرو سواری تندرو (شوتی) و یک دستگاه کامیون کشنده حامل ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق توقیف شد.

سرهنگ رضا اسماعیلی با اشاره به دستگیری ۱۴ متهم در این زمینه، افزود: این خودروها حامل انواع کالای قاچاق شامل کولر اسپلیت و موتور کولر، پارچه، انواع کفش، ادکلن، لوازم آرایشی و انواع وسایل آشپزخانه قاچاق بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان هم گفت: ماموران انتظامی پاسگاه چاه تلخ این شهرستان در بازرسی ازیک دستگاه خودرو وانت پراید، دو هزار و ۳۰۰ ثوب لباس زنانه خارجی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ حسین خواجه با اشاره به اینکه راننده خودرو هیچ مدرک گمرکی برای حمل بار خود نداشت، افزود: یک متهم در این خصوص دستگیر شد.
در همین حال فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان نیز،گفت: ماموران پلیس ایستگاه بازرسی شهید صلاحی در محور خروجی این شهرستان هنگام کنترل وسایل نقلیه از یک دستگاه کامیون کشنده، ۲۵ کارتن قطعات الکترونیکی بدون مدارک گمرکی کشف کردند.

سرهنگ فرهاد آراوند با اشاره به دستگیری یک نفر در این زمینه، افزود: ارزش محموله قاچاق کشف شده یک میلیارد ریال برآورد شده است.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از کشف بیش از ۹۷۸ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق از یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی افزود: مأموران در بازرسی از یک باب منزل، ۹۷۸ هزار نخ سیگار و ۵۱۰ پاکت تنباکو میوه‌ای خارجی قاچاق، به ارزش پنج  میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال کشف کردند و در این زمینه یک متهم دستگیر شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.