اخبار حوادث ۹ دی ۹۸؛

شناسایی انبار کالای قاچاق در دشتستان/ دستگیری سارق اماکن خصوصی در بوشهر

اخبار حوادث امروز (دوشنبه ۹ دی ۹۸) را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (دوشنبه ۹ دی ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

شناسایی انبار کالای قاچاق ۱۷ میلیاردی در دشتستان

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران انتظامی با رصد اطلاعاتی، انبار محل ذخیره انواع کالای قاچاق را در یکی از محله‌های شهر برازجان شناسایی کردند.

سرهنگ حیدر سوسنی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از انبار مورد نظر، چهار تن تخمه خام آفتابگردان، پنج دستگاه ماینر با پاور مربوط و دو هزار و ۷۰۰ کارتن قیچی باغبانی خارجی کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

او، با بیان اینکه ارزش کالا‌های کشف شده برابر اعلام کارشناسان ۱۷ میلیارد ریال برآوردشده است، بیان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

 کاهش ۷۰ درصدی سرقت خودرو در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: میزان سرقت خودرو در این شهرستان، ۷۰ درصد و سرقت مغازه ۵۸ درصد کاهش یافته است.

سرهنگ پیمان فتاحی همچنین با اشاره به افزایش ۲۳ درصدی کشفیات سرقت منزل و ۱۸ درصدی کشفیات سرقت اماکن خصوصی بیان کرد: ایجاد محیطی آرام، همراه با احساس آرامش و امنیت برای مردم مهمترین هدف پلیس است و لازمه‌ رسیدن به این هدف مشارکت‌های مردمی است.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در بوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از شناسایی و دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابراهیم عرب زاده افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، و بهره‌گیری از تصاویر دوربین مدار بسته سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

او ادامه داد: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته، تاکنون به ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی در یک ماه گذشته اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی بوشهر، با هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت از آن‌ها خواست، ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل بپرهیزند و وسایل یاد شده را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.

توقیف محموله ۴ میلیاردی ادوات کشاورزی قاچاق در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: با توقیف یک دستگاه کامیون، چهار میلیارد ریال ماشین آلات و ادوات کشاورزی قاچاق کشف شد.

سرهنگ فرهاد آراوند افزود: مأموران پلیس دیروز هنگام گشت زنی در یکی از محور‌های خروجی شهرستان دشتستان از یک دستگاه کامیون کمپرسی، ۹ دستگاه ماشین چمن زنی کوچک و ۳۸۴ دستگاه پمپ کف کش بدون مدارک گمرکی کشف کردند که ارزش آن‌ها چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

او بیان کرد: یک متهم در این زمینه دستگیر شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.