نورعلی عباسپور گفت: طرح خیران مدرسه یار در راستای تقویت زیرساخت‌های فرهنگی، علمی و کمک مالی در استان سمنان اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،نورعلی عباسپور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش‌وپرورش در آئین تجلیل از نیکوکاران یاور مدارس استان سمنان با بیان اینکه سمنان به‌عنوان استان برتر در حوزه انجمن اولیا و مربیان در کشور معرفی‌شده است گفت: طرح خیران مدرسه یار در راستای تقویت زیرساخت‌های فرهنگی، علمی و کمک مالی در استان سمنان اجرایی می‌شود.

او با اشاره به اینکه انجمن اولیا و مربیان سمنان تاکنون درزمینه‌های مختلف ایده‌های نو و عملکرد بسیار خوبی داشته است، افزود: یکی از ایده‌های وزیر آموزش‌وپرورش، مدرسه بدون دیوار است که همان کاری است که در حوزه انجمن اولیا و مربیان انجام می‌شود.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش‌وپرورش بابیان اینکه استفاده از ظرفیت اولیا، نهاد‌ها و ظرفیت‌های محلی برای تقویت مدارس به‌عنوان کانون اصلی پیشرفت جامعه در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: این امر یکی از مهم‌ترین اهداف سند تحول بنیادین نیز محسوب می‌شود.

عباسپور با تأکید بر اینکه آموزش‌وپرورش رکن اصلی توسعه کشور است، یادآور شد: مدارس محلی برای تربیت سرمایه‌های انسانی کشور هستند و باید به تقویت زیرساخت‌های علمی و فرهنگی آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.