آیت‌الله شاهچراغی گفت: سواد لازمه حفظ کشور از آسیب و حرکت به سوی پیشرفت است که باید این مقوله مهم مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان  گفت : سواد انسان را از جهل و نادانی خارج و به سمت نور و روشنایی هدایت می‌کند و آگاهی بخشی به مردم از برکت‌های سواد بوده و موجب ترغیب افراد به سوادآموزی می‌شود.

او افزود: قلم و مرکب شهیدساز است و کشور را از خطر حفظ می‌کند و رسانه نقشی مهم و کمک کننده در اطلاع‌رسانی به جامعه برای ترغیب و تشویق به سواد آموزی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر سوادآموزی بیان کرد: والدین وظیفه دارند به موضوع آموزش و سواد فرزندان اهمیت ویژه دهند و از این مهم غافل نشوند.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی با سواد کردن افراد را خارج کردن انسان از جهالت دانست و گفت: مسئولان استان برای ریشه‌کنی بی‌سوادی بکوشند.

او  ضمن اشاره به اهمیت سوادآموزی، تأکید کرد: سواد، انسان را از جهالت بیرون می‌آورد لذا دارای اهمیتی بسزا است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با قدردانی از فعالان حوزه آموزش‌وپرورش و همچنین نهضت سوادآموزی استان سمنان، گفت: سواد لازمه حفظ کشور از آسیب و حرکت به‌سوی پیشرفت است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.