علی‌رغم تحریم‌های آمریکا علیه هوآوی، این شرکت موفق به فروش ۱۲ میلیون دستگاه از خانواده Mate 30 شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی اکنون مدتی است که توسط دولت آمریکا تحریم شده و هیچکدام از شرکت‌های آمریکایی حق انجام امور تجاری با آن را ندارند. اما در این میان هوآوی با انجام کار‌های مختلف نشان داد که برای پیشرفت باید به خود متکی بود و کشور‌های خارجی ممکن است هرلحظه جلوی این مسئله را بگیرند. هوآوی حتی در مدت بسیار کوتاهی از رابط کاربری و سیستم‌عامل خود رونمایی کرد که نشان داد چقدر این شرکت از قبل برای چنین شرایطی آماده بوده است.

حدود یک ماه پیش هوآوی با خط تولید Mate 30 خود فروش ۷ میلیون دستگاه را پشت سر گذاشت. براساس گزارش جدیدی که به تازگی از خبرگزاری چینی Sina منتشر شده، این تعداد به ۱۲ میلیون دستگاه افزایش یافته است.

هدف نهایی هوآوی برای خط تولید Mate 30

این رقم با توجه به محدود بودن گوشی‌های خارج از چین و عدم وجود سرویس‌های Google Mobile، بسیار فوق‌العاده است. با نگاهی به آینده متوجه می‌شویم که هدف هوآوی با خط تولید Mate 30 صعود به فروش ۲۰ میلیون دستگاه است که با توجه به حجم فروش فعلی به نظر می‌رسد یک هدف قابل دستیابی باشد.


بیشتر بخوانید: گوشی Mate X هوآوی به سرنوشت گلکسی فولد دچار شد 


فروش جهانی ۱۲ میلیونی خانواده Mate 30 هوآوی

دلیل موفقیت Mate 30 هوآوی

هنگامی که میت ۳۰ پرو عرضه شد، ما یکی از بهترین پرچمداران اندرویدی سال جهان را پیدا کردیم. دوربین‌های فوق‌العاده این گوشی بعضی از بهترین عکس‌ها را ثبت کردند. البته دلیل محبوبیت دوربین این گوشی به توانایی ثبت تصاویر در روز و شب با کیفیت بالا نیز هست.

همچنین گوشی‌های این خط تولید دارای نمایشگری با کیفیت عالی و بی‌عیب هستند که می‌تواند تصاویر را با رزولوشن بالا نشان دهد. باتری این دستگاه نیز بسیار خوب است و مدت زمان زیادی را ارائه می‌دهد. فقدان خدمات گوگل تنها دلیل عدم توجه خریداران به این محصولات این خط تولید است، اما با وجود همه موانع، خوب است بدانید هوآوی هنوز هم قوی عمل می‌کند و به همه ثابت کرده است به شرکت خارجی نیازی ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار