رندرهای منتشر شده از گوشی Galaxy S10 Lite تایید شدند

شرکت سامسونگ با انتشار دفترچه راهنمای گوشی Galaxy S10 Lite، رندرهای منتشر شده از آن را تایید کرد.

رندرهای منتشر شده از گوشی Galaxy S10 Lite تایید شدندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ هر ساله عضوی جدید از خانواده S را معرفی و وارد بازار می‌کند، اعضای این خانواده همگی پرچمداران شرکت سامسونگ هستند. آخرین پرچمدار عرضه شده از این شرکت S10 نام دارد که با طراحی جدید و جذاب خود توانست به سرعت بین کاربران محبوب شده و به فروش نسبتا خوبی دست پیدا کند. اما از آنجایی که این گوشی در حال حاضر یکی از مدل‌‌های گران قیمت شرکت سامسونگ است، کمتر کاربری توانایی خرید آن را دارد و از آنجایی که این گوشی طرفداران زیادی نیز دارد، شرکت سامسونگ به فکر عرضه نسخه Lite و اقتصادی این گوشی افتاد و قصد دارد نسخه ارزان قیمت‌تر پرچمدار خود را روانه بازار کند.

در حال حاضر چندین رندر از گوشی Galaxy S10 Lite منتشر شده که هیچ کدام از آن‌ها توسط سامسونگ تایید یا رد نشده‌اند و طبق معمول باید تا مراسم رسمی رونمایی این شرکت برای آگاهی از صحت این رندرهای منتشر شده صبر کرد. اما ظاهرا شرایط درباره گوشی Galaxy S10 Lite فرق می‌کند و می‌توان ساختار کلی این گوشی را از روی دفترچه راهنمای آن که به تازگی توسط سامسونگ عرضه شده است را پیدا کرد.

رندرهای منتشر شده از گوشی Galaxy S10 Lite تایید شدند

بر اساس آنچه که در دفترچه راهنمای این گوشی نوشته شده است، ظاهرا این گوشی دارای حفره دوربین در بالا و وسط نمایشگر خواهد بود و از سنسور اثرانگشت در زیر نمایشگر بهره می‌برد. این گوشی از دوربین سه گانه بهره خواهد برد که به وسیله مستطیلی از بدنه گوشی جدا شده‎‍‌اند و در بالا و سمت راست بدنه قرار دارند.


بیشتر بخوانید: ده گوشی محبوب جهان در سه‌ماهه گذشته


 

رندرهای منتشر شده از گوشی Galaxy S10 Lite تایید شدنددکمه‌های پاور و صدای این گوشی نیز در سمت راست آن و در مقابل درگاه سیم کارت و کارت میکرو اس دی که در سمت چپ جا خوش کردند، قرار دارند. این گوشی با قابلیت‌هایMST  و  NFC وارد بازار خواهد شد؛ هنوز سخت افزار این گوشی به طور رسمی توسط گوگل اعلام نشده است اما این گوشی احتمالا دارای تراشه اسنپدراگون 855  SoC و حافظه رم ۸ گیگابایتی به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار